Skip to main content

Bij het aangaan van kpn internet en tv is 25 euro aansluitkosten berekend die bij de 2de factuur eraf zou worden gehaald.

Helaas is dat niet gebeurd.

 

Kan iemand dit oppakken vanuit deze topic of moet ik echt uren in de wacht hangen om dit te regelen.

Komt er overigens  nog wel een chatfunctie bij KPN of is dat iets wat niet op de planning staat.

 

 

 

Welkom op het forum van KPN @anvdh !

En uiteraard ook welkom als nieuwe klant bij de “groenste provider” van Nederland.

Al is het begin niet helemaal vlekkeloos gegaan, omdat de aansluitkosten van 25,- euro toch in rekening zijn gebracht, maar nog dit zijn gecorrigeerd.

Als je jouw forum profiel volledig zou willen invullen, zoals je klantnummer, telefoonnummer, postcode en huisnummer en in het veld “Persoonlijke opmerkingen” de 4 laatste cijfers van je IBAN rekeningnummer, dan kan een KPN moderator in je gegevens kijken en dit voor je gaan rechtzetten.
Deze gegevens zijn ALLEEN inzichtelijk voor jezelf en een KPN moderator!

Je forum profiel vindt je door te klikken op je avatar (naast de blauwe button met Stel je vraag), en vervolgens op Mijn profiel en daarna op bewerk profiel.

De wachttijd op het forum is momenteel enkele tot maximaal 5 dagen, voordat een moderator je vraag gaat oppakken, dit in verband met de drukte op het forum.
In enkele gevallen ben je sneller aan de beurt.

De chatfunctie op de website van KPN is onlangs stop gezet, en zal ook niet meer snel terugkomen! 


Dank voor je antwoord.

Ik wacht dan rustig af 


Hoi @anvdh 

Graag gedaan!
En ik begrijp dat je rustig af wacht, totdat een moderator met je mee gaat kijken.

Heb je inmiddels wel jouw forum profiel volledig ingevuld?? met de gevraagde gegevens?

Zonder deze gegevens kan de moderator je anders niet helpen, en het je opnieuw vragen dit te gaan doen.


Ja heb ik gedaan. 👍


Hoi @anvdh 

Super!
Nu even wachten tot een KPN Moderator jouw vraag gaat behandelen.


Hallo @anvdh en welkom op het forum! 

Ik zie de afspraak met mijn collega inderdaad terug dat deze kosten vergoed zouden worden. Ik zie ook dat dit nog niet was gedaan, dus dit heb ik zonet alsnog geregeld. Je krijgt de aansluitkosten terug via de eerstvolgende factuur. Heel veel plezier met je abonnement!