Skip to main content

alles in1 pakket geregeld en 2x mobiele abbonnementen. ik moest dan 2x 25 euro aansluitkosten op de eerste facturen betalen. maar zou deze 2x25 euro bij de volgende facturen terug krijgen. nu van beide telefoons 3 facturen verder van geen van beide telefoons de 25 euro aansluitkosten terug gekregen

Hoi @CarlavP. Je hebt KPN Thuis en 2 KPN Mobiel abonnementen als 1 bestelling geplaatst? Dan hoef je inderdaad maar 1 keer aansluitkosten te betalen. Ik begrijp dat er nu 3 keer in rekening is gebracht. 

Je zou 2 keer aansluitkosten terugkrijgen, maar dat is nog niet gebeurt. Ik kijk daarom graag even met je mee. Ik heb daarvoor nog wel iets meer informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met de 06-nummers, geboortedatum, klantnummers en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummers en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. 

Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Gedaan


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie dat je op 16 december 2 KPN Mobiel abonnementen hebt besteld. Ik zie ook dat je jouw KPN Thuis abonnement op 9 december hebt besteld. Je betaalt daarom sowieso 2 keer aansluitkosten. Je betaalt namelijk aansluitkosten per bestellingen. En 2 bestellingen betekent dus 2 keer aansluitkosten.

Maar daarbij komt ook nog eens dat je de 2 KPN Mobiel abonnementen op verschillende namen hebt besteld. Dit kan niet in 1 bestelling. En dus heb je 2 bestellingen geplaatst op 16 december. Daarom betaal je voor beide mobiele abonnementen dus ook de aansluitkosten.

Nu zeg je dat je de aansluitkosten niet zou hoeven te betalen. Ik kan hierover niets vinden in de notities van mijn collega's. Voor zover ik kan zien is het terecht dat er voor alle abonnementen aansluitkosten in rekening zijn gebracht. Kan je misschien vertellen waarom jij denkt geen aansluitkosten te hoeven betalen?


De verkoper die mij dit verkocht heeft heeft gezegd dat dat niet uitmaakte. Hij zei dat we geen aansluitkosten hoefden te betalen. Bij beiden abonnementen. 


Daarna ivm andere problemen elke keer gevraagd of dit wel goed zou gaan. En alle keren dat ik dat gevraagd heb werd mij verteld. Dat dat goed genoteerd was en dat ik van beide abonnementen die 25 euro de eerste rekening moest betalen en dat dat bij de rekeningen daarna terug gegeven zou worden


Ik zie dat je na het plaatsen van jouw laatste bericht telefonisch contact met ons hebt gehad. Mijn collega heeft daarop navraag gedaan en heeft afgesproken uit coulance de aansluitkosten te vergoeden. Deze vergoeding ontvang je als eenmalige korting op jouw volgende factuur.