Skip to main content

Hallo! Ik heb 14 december  2022 een SIM-only abonnement afgesloten. Op dat moment gold de Snelpakker-actie “tijdelijk geen aansluitkosten ter waarde van 25 euro”.  Toen ik op 15 december de bestellingsbevestiging en het prijsoverzicht ontving, was deze korting daarin echter niet verwerkt. Hierop heb ik diezelfde dag met de klantenservice gebeld, waar mij werd verteld dat de korting op de eerstvolgende factuur verrekend zou worden. Wanneer dit niet het geval zou zijn, moest ik opnieuw contact opnemen. Vandaag (26-1-2023), ontving ik deze eerste factuur. De korting is hierop niet verrekend: de 25 euro aan eenmalige kosten staat toch vermeld. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze factuur gecorrigeerd wordt?

Hallo @marcus123 ,

Het snelste is om nu (weer) te bellen naar 0800-0402. Daar zorgen ze dan voor de correctie. 


Inmiddels weer contact gehad met klantenservice. Zij raadden aan om af te wachten of het wellicht op de volgende factuur wél gecorrigeerd wordt. Ik ben benieuwd.


Volgende factuur is binnen (inmiddels de derde). Korting is opnieuw niet verrekend. Erg vervelend! Hoe kan dit nu zo snel mogelijk aangepast worden?