Skip to main content

Enige tijd geleden heb ik Hussel besteld en gelijk KPN mobiel. Na enige tijd bleek dat het nog niet mogelijk was om mij aan te sluiten op het glasvezelnetwerk en daardoor was mijn bestelling zonder mededeling geannuleerd.

Na telefonisch contact hierover werd mij internet op koper aangeboden zolang er geen glasvezel geleverd kon worden. Na enige tijd werd mij verteld dat ik pas glasvezel kon krijgen op december 2023/Jan 2024 dit vond ik te lang en heb deze bestelling geannuleerd. 
Mijn mobiele aansluiting kon ik voortzetten maar dan zonder de kortingen die je krijgt als je ook tv en internet afneemt en daar was ik het niet mee eens dus ook mobiel geannuleerd.

Omdat ik deze abonnementen telefonisch had afgesloten kreeg ik als voordeel dat ik de aansluitkosten/activatiekosten op de eerste factuur gecrediteerd zou krijgen maar na telefonisch contact hierover beroept de medewerker zich dat dit niet zwart op wit staat maar dit. kon ook niet op het contract staan volgens de medewerker die het contract heeft samengesteld.

ik vind in deze situatie waarvan mij geen blaam treft KPN Telecom gewoon de activatiekosten moet crediteren na alle moeite en uren aan de telefoon te hebben gezeten om mijn glasvezelaansluiting in dienst te stellen.

In eerste instantie heb ik nog overwogen om volgend jaar alsnog over te stappen naar KPN Telecom maar na deze beslobberingen moet ik daar nog goed over nadenken.

Met vriendelijke groet,

Oud medewerker KPN Telecom

M Dijkhuizen

 

Admin: gegevens verwijders i.v.m. privacy

 

Terechte claim vind ik, elke kpn medewerker zou dit voor u moeten kunnen regelen, anders melden bij de klachten afdeling. 


Hi @Duiveland! De situatie is inderdaad bijzonder verlopen op basis van je bericht en de notities aan onze kant. 😕 Ik zal je zo een privébericht sturen met mijn bevindingen!


Ik zie dat het inmiddels bespreken en afgehandeld is. Fijn om te lezen dat het alsnog rechtgetrokken is!


Hallo Frenk,

Ik ben gisteren gebeld door de klachten afdeling van KPN Telecom en na het een en ander te verduidelijken was de medewerker het met mij eens en worden de aansluitkosten vergoed.

Bedankt voor de goede service.

Met de vriendelijke groet,

 

Marco