Skip to main content

Hallo

Tijdens de aanvraag naar KPN, is mij gezegd dat ik de 25 euro aansluitkosten als extra eenmalige korting kreeg. Echter zie ik de aansluitkosten wel op de eerste factuur staan.

Willen jullie dit voor me nakijken?

 

Mvg Jaap

Goedemorgen @csjah! Dat wil ik zeker voor je nakijken.

Wil jij de klantgegevens van het betreffende abonnement toevoegen aan jouw Forum profiel? Dat mag bijvoorbeeld in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.
Graag het klantnummer en/of 06 nummer, naam en geboortedatum van de contractant. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Sorry, ik heb je reactie gemist. Ik ga het zsm even aanvullen. Ben nu onderweg

 

groet jaap


Hoi @Shyrin_ 

 

ik heb de gegevens aangevuld. 
 

groet Jaap


Bedankt voor jouw gegevens, @csjah!

Ik zie dat de eenmalige aansluitkosten van €25,- al gecrediteerd zijn door mijn collega. Het creditbedrag staat klaar om meegenomen te worden op de volgende factuur!


Top dank je wel, @Shyrin_ 
ik was te snel, sorry😇


Haha, nee hoor! Ik kan mij voorstellen dat je er navraag naar doet, als je deze kosten als een korting aangeboden hebt gekregen. We hadden er even duidelijk bij moeten vertellen, dat dit dan op de daaropvolgende factuur gecrediteerd wordt!

Geen dank! Ik wens je een mooi weekend toe! 


Bedankt. Jij ook een mooi weekend


Ik heb het in een ander topic ook gezegd: ik ben heel tevreden met KPN