Skip to main content

Goedemorgen,

Heb in december abonnement afgesloten bij KPN heb meerdere huizen voorzien bij jullie van Internet.

Bij de laatste afsluiting van internet is er mij beloofd omdat ik meerdere pakketen afneem bij jullie dat ik de eenmalige kosten aansluitkosten niet zou betalen en dat is terug te luisteren bij ons gesprek met jullie collega.

 

Nou heb ik jullie  5 x hierover gebeld en gisteren naar de winkel geweest op de Lijnbaan Rotterdam.

Laatste gesprekken met een medewerker van KPN zou het netjes op mijn rekening worden gestort nu zijn we weer 3 maanden verder.

 

Zou graag willen dat jullie dit vanaf 25-04-2022 met spoed gaan oppakken het gaat mij niet om het geld maar om de afspraken die ik met jullie maak en het niet word nagekomen principekwestie.

 

In afwachting van jullie reactie.

 

Met vriendelijke groeten,

H.Cos

 

Welkom op het forum @Huseyin20! Ik begrijp dat er al een aardige geschiedenis is. Daarom lijkt het me het makkelijkst als ik voor je kijk wat er allemaal genoteerd is. Vul om die reden je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik voor je hoe we dit goed kunnen oplossen! 🙂


Hey Bram,

 

zojuist ingevuld 


@Huseyin20 ik heb voor je gekeken en zie wel het pakket op de postcode en het huisnummer. Maar daar geen notitie over een vergoeding. 

Je hebt het in je startbericht over meerdere pakketten. Het kan zijn dat daarbij nog een notitie staat. Normaal is het zo dat als je 2 abonnementen tegelijkertijd afneemt wij van 1 abonnement de aansluitkosten vergoeden. Heb je van de andere pakketten de klantnummers zodat ik kan nagaan of daar wel een notitie bij staat?


Hey Bram,

Toevallig lees ik op meerdere berichten hier op het forum dat meerdere mensen hiermee te maken hebben en dat er geen notitie bij staat wat raar is.

Maar telefoongesprekken worden opgenomen dus kunnen jullie mooi terugluisteren belofte is gedaan door medewerker van Kpn we hebben ook gebeld hierover ik eis mijn aansluitkosten terug zo niet gewoon abonnement per direct opzeggen en dan ga ik wel ergens anders kijken want ik ben er klaar mee.

 

 

********* is mijn andere aansluiting.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Voor opzeggen moet je bellen met 0800-0402 en naar de afdeling opzeggen vragen, heb je gelijk een kort lijntje om het te eisen.😉


En jij bent??


Dat staat toch in mijn onderschrift.🙀


@Huseyin20 het forum is een plek waar voornamelijk klanten elkaar helpen. Moderators zoals ik springen bij als er hulp nodig is. Zoals bij vragen waarvoor even in de systemen gekeken moeten worden. 

Inhoudelijk kan ik niet persoonlijk telefoongesprekken terug luisteren. Het klantnummer dat je me gegeven hebt is van hetzelfde pakket als de postcode en het huisnummer in je profiel. Heb je op of rond dezelfde dag nog een ander pakket van KPN aangevraagd?


Hey Bram,

 

Hierboven kan je precies zien om welke klantnummers het gaat.

Toezegging is gedaan bij het afsluiten van internet op deze klantnummer ********

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Huseyin20 ik zie inderdaad bij het andere klantnummer de belofte. Ik zie ook dat een collega die vergoeding al heeft ingediend. Op je volgende factuur zal het aankoopbedrag worden vergoed! 🙂