Skip to main content

Hallo,

Na een paar keer met de klantenservice gebeld te hebben ben ik nog steeds niks verder..

Ik sta (vrijwillig) onder bewind en hun moeten al mijn wijzigingen doorgeven/invoeren. Nou hebben ze gister toestemming gekregen om Disney+ aan te zetten. Als ik naar de kpn site ga om hem te activeren staat dat het nog niet besteld is.

Hoelang gaat zoiets duren nadat bewind toestemming heeft gegeven? Aangezien als je niet onder bewind staat en je besteld het, kan je het direct activeren. De telefoon medewerkers zeggen niks te kunnen zien... Ik wil graag met mijn nichtjes uit het buitenland een specifieke film kijken, maar ze gaan morgen weer naar huis dus er zit voor mij wel haast bij.. Zou het jammer vinden als het niet lukte. Heb ook mails om aan te kunnen tonen dat ze het geregeld heeft. Mijn bewind is telefonisch slecht bereikbaar.

 

✌️✌️

Via deze route gaat het zeker niet lukken. De wachtrij bij de kpn-ers hier is bijna 3 dagen.

Als je nichtjes morgen weer weggaan is ná vandaag al geen optie meer lijkt me. Gaat n.m.m. ook niet meer op tijd lukken. 

Want bij bewindvoering moet de bewindvoerder het regelen. Inclusief activatie en maken van een account bij Disney. En dan jouw die gegevens geven.

Jij kan in geval van bewindvoering niks zelf bij kpn regelen. Alleen '’toestemming'’ van een bewindvoerder is (bij kpn) niet voldoende.

Ik zou derhalve nooit vrijwillig voor bewind kiezen. 


Je kan dan beter de bewindvoerder eenmalig een bedrag naar je leefgeldrekening laten storten en zelf via disneyplus.com een account aanvragen en betalen. Veel minder rompslomp. 


Via deze route gaat het zeker niet lukken. De wachtrij bij de kpn-ers hier is bijna 3 dagen.

Als je nichtjes morgen weer weggaan is ná vandaag al geen optie meer lijkt me. Gaat n.m.m. ook niet meer op tijd lukken. 

Want bij bewindvoering moet de bewindvoerder het regelen. Inclusief activatie en maken van een account bij Disney. En dan jouw die gegevens geven.

Jij kan in geval van bewindvoering niks zelf bij kpn regelen. Alleen '’toestemming'’ van een bewindvoerder is (bij kpn) niet voldoende.

Ik zou derhalve nooit vrijwillig voor bewind kiezen. 

Ik heb al een account bij Disney via kpn. Zelfde gegevens en dergelijke, is nog van jaar of wat geleden. En ik heb 3 mensen van kpn aan de telefoon gehad en die zeiden allemaal dat toestemming voldoende was... dat is nu doorgegeven en het zou in het klanten logboek staan, net zoals je chat ervaringen, en zo zou kpn dat kunnen regelen. Zo zijn ook mijn Xbox Game Pass en Netflix toen der tijd aangezet. 

Ik was vooral benieuwd hoelang zo iets ging duren. Aangezien mijn vader een tijd terug zelf via kpn Disney heeft aangezet en direct kon kijken. Maar zo te horen duurt dat dus wel ff..

 

Ik sta vrijwillig onder bewind om problemen te voorkomen. Ik woon alleen, rekeningen zo duur, boodschappen, het is beter dat iemand anders het even voor me regeld. Ik kan er ten alle tijden uitstappen. Straks wanneer ik mijn eigen bedrijfje kan gaan starten en hopelijk goede inkomsten ervan krijg, ga ik direct uit de bewind. Of een relatie moet ineens om de hoek komen...


Je kan dan beter de bewindvoerder eenmalig een bedrag naar je leefgeldrekening laten storten en zelf via disneyplus.com een account aanvragen en betalen. Veel minder rompslomp. 

Thanks, dat kan ik ook nog laten doen ja. Had ik nog niet aan gedacht!