Skip to main content

Dat kpn mbt einde bewind alles slecht verwerkt heb ik ervaring mee. Sinds 1 juli 2023 uit bewind, alles netjes doorgegeven ook door bewind. In de gegevens bij kon staat alles goed mbt emailadres, maar toch komen alle facturen nog steeds bij die bewindvoerder binnen. Contact gehad met kpn alles staat goed en niet meer op bewind, maar waarom komen die mails nog steeds bij hun? Ben er inmiddels goed zat van. Nog even en de overstap naar een andere aanbieder is snel gemaakt. Graag vandaag oplossen!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dat kpn mbt einde bewind alles slecht verwerkt heb ik ervaring mee. Sinds 1 juli 2023 uit bewind, alles netjes doorgegeven ook door bewind. In de gegevens bij kon staat alles goed mbt emailadres, maar toch komen alle facturen nog steeds bij die bewindvoerder binnen. Contact gehad met kpn alles staat goed en niet meer op bewind, maar waarom komen die mails nog steeds bij hun? Ben er inmiddels goed zat van. Nog even en de overstap naar een andere aanbieder is snel gemaakt. Graag vandaag oplossen!

 

Welkom op het forum van KPN @Jcpit !

 

Fijn en ook prettig voor jezelf dat je sinds 1 juli 2023 niet meer onder bewindvoering staat, en dus vanaf heden alles weer zelf kunt en mag regelen op financieel gebied.

Zoals ik uit je bericht kan opmaken, is het afmelden bij KPN voor de onder bewindstelling goed verlopen, aangezien alles goed staat in het systeem van KPN.
Behalve dan de facturen per post, die nog wel steeds worden opgestuurd naar je ex-bewindvoerder.
Ik snap heel goed, dat dit voor jezelf als je ex-bewindvoerder niet fijn is.

Maar dit kun je simpel zelf oplossen, door even te bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via het (gratis) telefoonnummer 0800-0402.
Dit kan niet via het forum geregeld worden!!

Spreek dan nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarom je belt, het volgende in:
factuur en betalingen, en je wordt doorverbond naar de juiste afdeling die dit voor je kunnen aanpassen in het systeem.
Je zou dan kunnen vragen, om de factuur per post stop te zetten, zodat je zelf in Mijn KPN je facturen kunt inzien waneer je dat wilt.

Dus je kunt het vandaag zelf oplossen!

De telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur. (zondag en feestdagen gesloten)


Beste Michel, zoals er al te lezen is in mijn voorgaande bericht is dit contact er al geweest, zelfs vanochtend vroeg nog. Ze kunnen de fout niet vinden! Dit is al vanaf juli gaande!


Beste Michel, zoals er al te lezen is in mijn voorgaande bericht is dit contact er al geweest, zelfs vanochtend vroeg nog. Ze kunnen de fout niet vinden! Dit is al vanaf juli gaande!

Hoi @Jcpit 

Het is mij duidelijk en ook helder!

Vul je forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode & huisnummer en in het veld van “persoonlijke opmerkingen” zet je de laatste 4 cijfers van je IBAN bankrekening in.
Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een KPN moderator inzichtelijk!

Dan kan een moderator even in je klantgegevens duiken, om te zien wat er fout gaat, maar ook om te zien welke oplossing hierin het beste is.

Hou wel rekening met een wachttijd van enkele dagen, voordat een moderator jouw vraag gaat behandelen.
Dus vandaag gaat sowieso niet meer lukken!


Hi en welkom op ons forum @Jcpit. Rot om te lezen dat 't afmelden van bewindvoering zo stroef verloopt.

Het is vrij druk op het forum, waardoor we als moderator niet eerder bij je topic zijn. Fijn dat Michel al met je mee gedacht heeft. Ben je intussen verder gekomen? En toch even een controlevraag, op deze pagina op onze site staat alle informatie voor bewindvoerders.  Daar staat ook de mogelijkheid om financiële hulpverlening af te melden, heeft je bewindvoerder het ook via die weg doorgegeven? Dan zou 't goed moeten gaan.


Hallo Alexandra. Dat alles is correct afgehandeld en is ook bevestigd door jullie. Maar alsnog worden de facturen per mail verstuurd naar die bewindvoerder, terwijl in jullie systeem wel ons mailadres staat wat ik toch echt enorm vreemd vind dat dan alsnog de mails naar die bewindvoerder gaan. Jullie kunnen De fout niet vinden wat toch wel een schande is is het niet?