Skip to main content

Ik heb 12 november Netflix via KPN aangevraagd.
Vervolgens via de link in de email het KPN-account aan Netflix gekoppeld (tenminste dat zou volgens de mail moeten zijn gebeurd).
Maar ik kan nog steeds Netflix niet in.
Als ik bij Netflix zelf probeer in te loggen, dan moet ik kiezen voor een pakket e.d., maar dat heb ik via KPN al besteld en bevestigd gekregen.
De terugbelafspraak werd afgebroken en daarna is er ook niet opnieuw contact gezocht.
Kortom, het vertrouwen is compleet verdwenen dat dit nog goed gaat komen.

 

Daarom: annuleer mijn aapassing van 12 november en crediteer de Netflix.
Graag per omgaande bevestiging, zodat ik daarna direct bij Netflix (rechtstreeks) een account kan maken, en zeker weet dat ik vervolgens niet dubbel ga betalen.

Normaal ben ik vriendelijker, maar dit is gewoon echt @#$@$@$@#$

Hoi @theohn, welkom op ons forum!
Heb je hierover al contact gehad met mijn collega's op 0800-0402? Zij kunnen je hier het snelst mee helpen.

Alles over Netflix kun je vinden in ons artikel:
 

 


Inmiddels diverse keren met de technische back-office contact gehad:

  • Netflix activeren loopt vast op een firewall, mogelijk de Fritzbox die veel meer instellingen en blokkades heeft dan de Experiabox. De activatie wil blijkbaar via een specifieke poort controleren of de activatie wel vanaf het aansluitadres wordt uitgevoerd. Maar als je dus een behoorlijk dichtgetimmerde router hebt, dan is dat niet mogelijk.
  • Vervolgens had ook KPN gisteren nog een storing met de activaties, dus het even tijdelijk aansluiten van de Experiabox, vervolgens activeren, en weer de oude situatie terughangen was toen ook niet mogelijk.
  • Vandaag met de techneuten kortgesloten dat de aanvraag wordt geannuleerd en gecrediteerd.
  • En omdat ik de Entertainment-korting toch al voor iets anders gebruik, levert het mij ook geen voordeel op om Netflix via KPN te laten verlopen, dus die aanvraag gaat vanavond rechtstreeks naar Netflix, die geen IP-adres controle hoeft uit te voeren.