Skip to main content

Vorige maand van 10gb data naar 2gb data gegaan en zou zo'n 8 euro goedkoper zijn per maand. Inmiddels de factuur binnen en het is ineens 10 euro duurder ten opzichte van de maand ervoor.

  • Nee, er zijn geen extra kosten op de factuur voor belletjes naar 0900 etc.
  • Mij valt op dat het bijhorende kids abbo ook duurder is geworden. De korting lijkt er niet af te gaan, maar erbij te komen als extra kosten.

Graag wil ik dat een medewerker hier een blik op werpt, want er klopt geen hout van. Ik hoop dat dit recht getrokken kan worden, want anders hoeft die downgrade uiteraard niet.

Hi @Joeyjoey! Dat lijkt me ook niet de bedoeling. De korting die in rekening wordt gebracht nu, is dat toevallig de Hussel korting? Zo ja, combineer je nog wel internetdiensten thuis met mobiele abonnementen? Dan zou je de korting namelijk gewoon moeten krijgen. 

Wat als je je opnieuw probeert aan te melden voor de Hussel voordelen? Loopt dat dan wel goed, en staat de korting dan wel aan? Ik ben benieuwd! 


Ik heb onderstaande voordelen en zie geen mogelijkheid om dit te wijzigen. Ik vind dit bijzonder gezien ik het niet aangepast heb van een hussel korting naar onderling gratis bellen. Ik heb 2 mobiele nummers in mijnkpn en mijn thuis abbo. Is dit aan te passen? Ik zie daarnaast niet helemaal hoe 3 abbo's 20 euro korting zal opleveren, maar ik kan er uiteraard naast zitten.
 

Gratis onderling bellen
Onderling MB's delen

Dan lijken de voordelen allemaal nog actief te zijn, op de kortingen na. De mobiele abonnementen en de diensten thuis staan allemaal wel op hetzelfde (factuur) adres? Op onze kennispagina over de Hussel voordelen kun je zien welk adres leidend is voor welk abonnement. Mocht het factuuradres van je mobiele abonnement bijvoorbeeld niet kloppen, dan kun je dit via persoons- en betaalgegevens in je MijnKPN aanpassen. 

Mocht dat allemaal kloppen, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen? Ook met de 06-nummers waar het om gaat? Geef hier dan een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi Sanne,

Ik heb gekeken en de factuur adressen zijn hetzelfde. Ik heb ook de forum gegevens geupdate/aangevuld.

Ik zie wel verschil in de kortingen, maar het is niet bepaald logisch. Een goed voorbeeld om naar te kijken is de factuur van okt of nov en hoe het er vervolgens uitziet als je kijkt naar jan. Ik ga van 15GB data naar 2GB en mijn tweede abbo daar veranderd niets aan, maar ben vreemd genoeg wel 5,95 duurder uit. Als ik vervolgens kijk naar december was ik daar ook weer 4,67 duurder uit dan januari…

Ik ben benieuwd of jij er wat van kunt maken. Alvast bedankt voor de moeite.


Bedankt @Joeyjoey! Ik heb gekeken, en ik zie dat je op 9 december een e-mail hebt ontvangen over dat de voordelen zijn gewijzigd. Daarin stond ook dat de korting op de mobiele abonnementen is komen te vervallen. Dit kwam doordat de thuisdiensten niet meer aangemeld waren voor de Hussel voordelen. 

Hoe dat heeft kunnen gebeuren is mij niet helemaal duidelijk. Ik zie een abonnementswijziging op 9 december voor de thuisdiensten, maar die zou er niet voor moeten zorgen dat Hussel voordelen komen te vervallen. 😕

Ik heb alles nu in elk geval weer aangemeld voor de voordelen, en heb de facturen doorgenomen. Op de factuur van december is de ‘teveel’ gegeven korting in november terugberekend á €4,67. Die krijg je dus vergoed. Daarnaast staat de korting nu per 15 januari weer aan, dus is er dan ook nog de gemiste korting van 8 januari t/m 14 januari = €1,20. Bij elkaar €5,87 dus. Die krijg je weer terug! 

Dan zou het allemaal weer moeten kloppen, maar mocht je nog vragen hebben, laat het weten!Â