Skip to main content

Hallo, ik heb ook deze abonnement aanbieding gehad van KPN om voor €45 voor 12 maanden te blijven zitten bij KPN.

Echter in de folder staat ook dat ik nog een bevestiging mailtje krijg als de nieuwe korting ingaat.

Nu heb ik dat mailtje nog steeds niet ontvangen en mijn abonnement verloopt op 13-11-2023.

Graag zou ik een bevestiging willen krijgen dat de aanbieding op die datum ingaat, anders ga ik mijn huidige abonnement misschien veranderen of stop zetten.

Graag zie ik een reactie van KPN hier over.

Groet, waaromikweer.

 

Heb hetzelfde geval, iemand van KPN aan de lijn gehad en vertelde me dat ik een voucher kreeg €45,- voor 12 maanden maar ook niets ontvangen, niet via de mail en niet via de post. Contract verloopt volgende maand en we moeten een keuze maken, of met 2 mobiele abonnementen van Vodafone ( lopen deze maand af) naar KPN of weer terug met tv en internet naar Ziggo. KPN reageert in ieder geval nergens op en we worden ook niet teruggebeld zoals al 3 keer is beloofd. 
 


Heb hetzelfde geval, iemand van KPN aan de lijn gehad en vertelde me dat ik een voucher kreeg €45,- voor 12 maanden maar ook niets ontvangen, niet via de mail en niet via de post. Contract verloopt volgende maand en we moeten een keuze maken, of met 2 mobiele abonnementen van Vodafone ( lopen deze maand af) naar KPN of weer terug met tv en internet naar Ziggo. KPN reageert in ieder geval nergens op en we worden ook niet teruggebeld zoals al 3 keer is beloofd. 
 

Ja het is jammer dat er niet even een reactie van KPN komt, dan weet je waar je aan toe bent.


ik heb vorig jaar mijn internet thuis gestart op 20 september,  dit jaar kreeg ik inderdaad ook een flyer door de brievenbus(maandje voor afloop ofzo) De bevestigings mail dat nieuwe jaar korting inging  heb ik precies op de dag gekregen dat het contract afliep(zie afb) Ik zou geen zorgen maken(deed ik ook) en gwn lekker afwachten.

zit nu lekker weer jaartje 1gb voor prachtige 45 euros

 

 


ik heb vorig jaar mijn internet thuis gestart op 20 september,  dit jaar kreeg ik inderdaad ook een flyer door de brievenbus(maandje voor afloop ofzo) De bevestigings mail dat nieuwe jaar korting inging  heb ik precies op de dag gekregen dat het contract afliep(zie afb) Ik zou geen zorgen maken(deed ik ook) en gwn lekker afwachten.

zit nu lekker weer jaartje 1gb voor prachtige 45 euros

 

 

Bedankt voor deze info. Toppie.


Hoi, @waaromikweer

Waarom jij weer? Ik heb zo geen idee. Ik zie zo de aanbieding niet terug onder jouw aansluiting aan onze kant. Dus ik heb een collega gevraagd er verder naar te kijken. Je hoort weer van mij als ik antwoord van hem heb gekregen. Ik verwacht ergens in de loop van komende week. 


Toch wel apart, 2 dagen geleden na een aantal pogingen toch iemand aan de lijn gekregen via 0800 , die medewerker garandeerde me dat dit klopt en automatisch verloopt, je hoeft er niets voor te doen. Wou gelijk beide abonnementen overzetten van Vodafone naar kpn omdat ik nu bij hem geen aansluitkosten hoefde te betalen waarop ik antwoordde: online kan dat ook en hoef je ook geen aansluitkosten te betalen, O was het antwoord dus weinig vertrouwen in dit soort medewerkers. Heb de gok genomen en beide abonnementen een dag later online overgezet naar KPN met nummerbehoud voor 1 jaar, anders had ik beide ab van 2 jaar genomen. Als blijkt dat we voor de gek worden gehouden ben ik over een jaar weg en kom nooit meer terug. Kan slecht tegen dit soort gedraai en beloftes, we gaan het zien…


Hoi, @waaromikweer

Waarom jij weer? Ik heb zo geen idee. Ik zie zo de aanbieding niet terug onder jouw aansluiting aan onze kant. Dus ik heb een collega gevraagd er verder naar te kijken. Je hoort weer van mij als ik antwoord van hem heb gekregen. Ik verwacht ergens in de loop van komende week. 

Hallo, allereerst bedankt voor de reactie. Ik heb de aanbiedings folder hier thuis liggen, ik wil wel een foto naar je toesturen, maar wel naar jou prive mail. Ik kan ook de barcode waarop ook het adres en naam opstaat naar jou toesturen. Vind het wel vreemd dat ik een aanbieding krijg en daar niks van terug te vinden is. Ik zie jou reactie wel.

Groet waaromikweer.

 

 


@waaromikweer, ik heb reactie ontvangen. De korting gaat in de eerste dag na de einddatum van jouw huidige abonnement. 13 november dus. Nog een weekje. 


@waaromikweer, ik heb reactie ontvangen. De korting gaat in de eerste dag na de einddatum van jouw huidige abonnement. 13 november dus. Nog een weekje. 

Hallo Bart, bedankt voor de gedane moeite. Toppie.👍😜


Geweldig Bart, ben nu benieuwd hoe het in mijn geval uitpakt dus zou je het voor mij ook even kunnen checken?

Heb tenslotte nog 10 dagen bedenktijd wat betreft beide mobiele abonnementen.

Het tv/internet abonnement loopt over 5 weken af maar niks ontvangen wat betreft kortingen.

Zou denk ik handiger zijn om het op de KPN site te zetten zodat het voor alle nieuwe leden duidelijk is, nu kost het een hoop tijd om iedereen apart te beantwoorden 


@Patrickhdghchch, als je de flyer in de bus hebt gehad, dan gaat de nieuwe korting dus in op de eerste dag na de einddatum van jouw abonnement. Ik weet de exacte einddatum van jouw abonnement niet, maar als ik je verhaal zo lees heb je die zelf duidelijk. Dus dan is het dat en gaat het vanzelf.