Skip to main content

Hier soort gelijk verhaal, 1x per jaar je abonnement verlengen tegen een goedkoper tarief.  Nou toen begon de ellende valselijk voorgelicht ( lees opgelicht) en dan hebben we binnen 14 dagen aangeven dat we er niet mee akkoord gaan en dan word er inderdaad gezegd tja u had een oud abonnement en dat kunnen we nu niet meer terug halen. Ik wil gewoon weer terug wat we hadden vervolgens kom je er met de klantenservice niet uit en zeggen ze we gaan het uitzoeken en bellen u in de loop van de dag terug.  Maar u raad het er word niet terug gebeld en dat word niet 1 x gezegd, nee dat is al 3x gebeurt. KPN DIT KAN TOCH NIET ZO, ZO GA JE TOCH NIET MET JE KLANTEN OM. Maar misschien  is dit wat voor een consument  progamma  op tv of moeten mensen  op een  andere manier via social media  gewaarschuwd  worden voor de oplichtings praktijken  van de KPN.

Hier zullen we  ook wel weer niks over horen maar ik hoop wel dat dit geplaatst wordt en dat andere mensen hiervoor  gewaarschuwd  zijn.

Nico

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @Beantje, jammer te horen dat je nieuwe abonnement toch niet was wat je wilde. Helaas is het zo dat als je van een oude stijl abonnement overgaat naar een nieuwe stijl abonnement, het technisch niet mogelijk is om het oude abonnement nog te herstellen.

Zoals ik ook uitlegde in het, oude, topic waar je eerst reageerde:  

In oudere abonnementen zitten vaak extra opties inbegrepen. In jouw geval, lees ik al, is dat onder andere Spotify. Telefonie is ook zoiets dat in dergelijke abonnementen inbegrepen zit. In 2017 hebben we onze abonnementen gewijzigd. In die serie aan abonnementen zitten extra opties niet meer standaard inbegrepen. Deze zijn nu door de klant los toe te voegen. Dit zodat klanten het pakket kunnen samenstellen met de opties die ze ook echt willen hebben en gebruiken. Op het moment dat je overgaat van een ouder abonnement naar een uit de huidige serie kun je niet meer terug. De oude abonnementen bestaan technisch namelijk niet meer. Zolang je er nog een hebt blijft dat lopen, maar zodra je overstapt verdwijnt het oude abonnement in z'n geheel. Het is dan niet meer terug te halen. 

Je hebt nog steeds recht van annuleren binnen 14 dagen. Maar dat betekent in dit geval dan OF blijven in het nieuwe abonnement, maar deze verder aanpassen aan je wensen, OF je hele abonnement beëindigen. Andere opties hebben we helaas niet.