Skip to main content

Hallo. Sinds augustus dit jaar jaar zou mijn abonnement omgezet worden naar glasvezel. Ik kan doordat dit nog steeds loopt geen aanpassing doen. Ik had vaste telefonie willen aanvragen. Is er een manier om dit toch te kunnen doen tijdens een lopende bestelling. Dank jullie

Goede vraag, @Wzawzdb48, maar helaas is het niet mogelijk om wijzigingen te doen terwijl er al/nog een andere openstaande wijziging is. Ik zie dat die omzetting naar glas nog niet heel vloeiend verloopt. Het staat op dit moment gepland voor eind januari. Je hebt nu dan ook twee opties:

  • wachten tot glasvezel opgeleverd is en dan telefonie aanvragen
  • de glasomzetting annuleren, telefonie aanvragen, en dan opnieuw omzetting naar glas

 

Gezien de geschiedenis die ik hier zie rondom de omzetting naar glas zou ik echter aanraden om dit niet te annuleren. 

 

Ik weet niet of je bepaalde reden hebt om specifiek vaste telefonie aan te vragen. Maar je zou, als je ook een mobiel abonnement van ons hebt, kunnen kijken of aanpassen van dat abonnement/bundel een oplossing kan zijn. 


Je hebt helemaal gelijk. Glasvezel loopt zeker niet soepel, met dank aan circet...maar ik wacht gewoon wel tot ...ooit…. Glasvezel actief word…..dank voor je reactie trouwens