Skip to main content

Beste,

 

Eerste keer nam ik contact op met KPN op 15 April.
Abonnement afgesloten voor 35,- per maand voor 12 maanden. (incl. een tv abonnement)
Door een fout van de medewerker kreeg ik mijn bevestiging niet toegestuurd.
De maandag erop gebeld met KPN om te melden dat de bevestiging nog niet toegestuurd is. Waar ik als antwoord kreeg. Sorry deze actie geld niet meer daarom kunt u nu voor 25 euro per maand en de laatste 6 maand voor 50 euro per maand een abonnement afsluiten.

Even ter vergelijking: 

Het abonnement wat ik heb afgesloten: 12 x 35 =420
En het abonnement wat ze me wilden aansmeren door de fout van KPN zelf : 6x 25 =150 , 6x50 =300 = 450,-

Het scheelt niet veel maar 30,- maar het gaat om het principe. Als de fout door mij zelf gemaakt was had ik het begrepen dat ik een abonnement moest nemen.
Normaal als er in een bedrijf een fout word gemaakt word er uit coulance de fout rechtgezet en niet ten nadele van de klant.

Eerste keer dat ik een abonnement wilde afsluiten bij jullie en meteen de laatste keer.

Welkom op het forum @Tommy Janssen! Ik snap je verhaal. En ook dat het niet fijn is een afspraak te maken en daarna ineens voor andere voorwaarden te staan.

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen om dit voor je op te lossen. Wel is het daarbij belangrijk dat ik wat dingen nakijk. Hoe ging het eerste contact met ons op 15 april? Was dat via de telefoon of op een andere manier? 

Zou je dat willen laten weten en je profiel invullen? Dan neem ik de zaak voor je in onderzoek. 🙂


Hallo Bram,

 

Contract telefonisch afgesloten. Er zou ook 35 euro cashback gecrediteerd worden daar kan ik natuurlijk ook naar fluiten. En profiel is ingevuld. 


Hi @Tommy Janssen! Ik zie de notitie van de collega waarmee je gesproken hebt de 15e. Ik zie dat dat de collega heeft aangegeven dat je contact met ons hebt gezocht omdat je een abonnement af wilde sluiten. Dus geen zorgen daarover! 🙂 Ook zie ik dat er op 20 april telefonisch contact is geweest waarin een aanbod is gedaan om alsnog de originele aanbieding in orde te maken. 

Ik kan zelf die korting niet in orde maken dus we kunnen het op 2 manieren alsnog regelen. Als je met 0800-0402 belt kan je direct worden doorverbonden naar de afdeling die je deze korting kan geven. Dat is dan de korting van 12 maanden zoals die beloofd is in de aanbieding die niet goed in de systemen is gezet. Als je wilt dat ik het via het forum in orde maak vul dan nog in je profiel een aantal dingen in bij “Persoonlijke opmerkingen”.

Wat ik daar van je nodig heb is de internetsnelheid, hoeveel tv-ontvangers en welke extra opties je verder wilt. Dan laat ik het voor je in orde maken. Wel is het zo dat bellen dus sneller is. 


Ik heb je mijn nummer privé gestuurd. Bel even dan kunnen we het regelen. Ik bel niet meer met jullie normale nummer. En ik wil ook direct bevestiging bij bestelling.


@Tommy Janssen ik kan je helaas niet bellen. Wat ik wel kan laten doen is de beloofde bestelling plaatsen. Wat ik je wil vragen is naar onze website te gaan en daar de pakketten te kiezen waarom het gaat. Laat die gedetailleerd achter in de persoonlijke opmerkingen van je profiel. Dan kan ik het in orde laten maken.

Ik snap dat je graag bevestiging wilt. Die kunnen we ook direct naar je sturen zodra er een bestelling is geplaatst. Ik snap dat je telefonisch geen bestelling wilt plaatsen. Wel is dit zoals gezegd nog steeds de snelste manier om de bestelling te plaatsen. Bovendien staat er dus een notitie voor je klaar waarin de belofte staat genoteerd. 


Hoe moet ik de KPN ooit weer vertrouwen? 


@Bram_   ik heb je de gegevens in een privé bericht gestuurd ongeveer 3 dagen geleden.


Ik heb even wat berichten weggehaald omdat die weinig toevoegden aan het topic. 

@Tommy Janssen ik snap dat het moeilijk is om een bedrijf te vertrouwen nadat er fouten zijn gemaakt. Maar in zo'n geval kan je 2 keuzes maken. Je kan na een belofte als die ik gedaan heb de eerste stap zetten. Dan krijgen wij daarmee de kans om je vertrouwen weer terug te winnen en dit keer de bestelling voor je in orde te maken zoals we dat eerst ook hadden willen doen. De andere optie is toch niet voor ons te kiezen.

We willen je graag als klant. Laat me dat voorop stellen. Ik kan zelf de bestelling niet in orde maken maar kan wel een collega vragen dit te doen. Om dat te doen heb ik specifiek de pakketten nodig die besteld moeten worden. Dus bijvoorbeeld welke internetsnelheid. En welke extra opties. Wil je TV bij je pakket? En zo ja welke zenderpakketten.

Wel is het dus zo dat een collega een notitie heeft achtergelaten voor je. Daardoor hebben we de mogelijkheid je door te verbinden met de juiste collega die dit in 1 keer voor je allemaal kan regelen. Daar is dus een klein beetje vertrouwen voor nodig. Wel krijg je dus gelijk na bestellen een bevestiging. Je kan altijd de voornaam van een collega vragen zodat je weet wie een belofte gedaan heeft. Wij zien dan in de registratie of dat klopt met de collega die je gesproken hebt. 

Als je wilt dat ik het voor je in orde maak laat dan nog 1 keer weten specifiek om welke producten het gaat. Of bel naar 0800-0402. Dan maken we het voor je in orde.

 


Beste @Bram_ 

Ik heb je een prive bericht gestuurd heb je daar genoeg aan?
Word de overstap ook door jullie geregeld?

Groet,