Skip to main content

Ivm emigratie wil ik mijn abonnement afkopen. Alle pagina’s daarover verwijzen echter naar telefoonnummers die ik vanuit mijn nieuwe thuisland niet kan bellen. Kan dit op een andere manier geregeld worden?

 

P.S. Ik weet dat er ook een emigratie-formulier is, maar daar wordt om bewijzen gevraagd die ik niet heb. Wanneer je je online uitschrijft uit Nederland krijg je daar - in elk geval in mijn oude stad - geen bewijs van.

Hallo @deECHTEniels ,

 Alle pagina’s daarover verwijzen echter naar telefoonnummers die ik vanuit mijn nieuwe thuisland niet kan bellen. 


KPN kun je vanuit het buitenland prima hiervoor bellen. 

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 


Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 

 


Hoi @deECHTEniels, welkom! Ik zie dat je ook in een ander topic hebt gereageerd, en dat het niet praktisch haalbaar is om alsnog een bewijsstuk te verkrijgen. Wel gek dat je origineel niet eentje hebt gekregen. Voor zover ik weet hoort een gemeente altijd een bevestiging te geven van de uitschrijving. Andere bewijsstukken die we accepteren zijn een verklaring van je school (als dat het geval is) dat je daar leerling bent. Of je arbeidscontract van je werkgever in het buitenland. Deze documenten moeten dan wel in het Engels zijn, of vergezeld worden van een officiële Engelse vertaling. 

 

Als dat ook geen opties zijn, dan is afkopen wel de kortste klap. Noordzee geeft al een telefoonnummer waarop je ons ook vanuit het buitenland kunt bereiken:

KPN kun je vanuit het buitenland prima hiervoor bellen. 

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 


Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 

 


Reageer