Skip to main content

Hallo,

November 2023 heb ik mijn abonnement opgezegd met nummerbehoud. Tot op heden blijf ik facturen ontvangen.

Herhaaldelijk gesproken met de CS en die geven elke keer aan dat het opgezegd wordt en allemaal niet goed verwerkt is (echter jullie administratieve probleem, moet niet mijn probleem worden).

Ik wil per direct een oplossing.

Baki Akçiçek 

Hoi @Baki61 

Welkom op het forum van KPN.

Dat is uiteraard niet de bedoeling, dat je van een opgezegd abonnement facturen blijft ontvangen.
Dit probleem moet inderdaad voor je worden opgelost.

Een KPN moderator kan in jouw klantgegevens kijken wat er precies gebeurd is, en jouw daarbij verder helpen.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in:

  • Klantnummer mobiel
  • Je 06-nummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum
  • En vul in het veld van persoonlijke opmerkingen die laatste vier cijfers in van je bankrekening.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk!
Zonder deze gegevens, kan een moderator je niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren voordat een moderator je voorziet van een antwoord, dit is mede afhankelijk van de drukte op het forum.


Goedemiddag @Baki61 en welkom hier op ons forum :)

Dat is zeker niet de bedoeling dus goed dat je aan de bel trekt. Mijn eerste advies is om contact op te nemen met onze collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken. Dan kom je meteen uit bij de juiste mensen. Dat is in dit geval de kortste klap! Mocht dat tot niks leiden, laat me dit dan vooral weten. Indien nodig wil ik ook altijd wel even met je meekijken. 


Hi Kpn-team;

  • Klantnummer mobiel: 
  • Je 06-nummer: 
  • Postcode en huisnummer:
  • Geboortedatum: 
  • En vul in het veld van persoonlijke opmerkingen die laatste vier cijfers in van je bankrekening: 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Baki Akcicek

 

 


 

 

Je kan ze hier beter weghalen en even in je profiel plaatsen 


Dit blijf ik niet maandelijks doen. Ik neem aan dat jullie mij op de hoogte moeten houden en afspraken moeten nakomen. Ik heb bijna alle CS medewerkers gesproken, word nu tijd dat jullie mij per e-mail contacteren en met een oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Baki Akcicek


Hi Kpn-team;

  • Klantnummer mobiel: 
  • Je 06-nummer: 
  • Postcode en huisnummer: 
  • Geboortedatum: 
  • En vul in het veld van persoonlijke opmerkingen die laatste vier cijfers in van je bankrekening: 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Baki Akcicek

 

 

Je kan ze hier beter weghalen en even in je profiel plaatsen 

Thanks, dacht dat het afgeschermd was. Zou jij je reply ook kunnen verwijderen aub?


Goedemorgen @Baki61 , toch nogmaals het advies om contact op te nemen met de afdeling die gaat over de opzeggingen. Via het forum doen wij niks met opzeggingen, daar dien je echt voor te bellen. Als je nu 0800 0402 belt en inspreekt dat je belt inzake je opzegging, dan krijg je direct iemand aan de lijn die je hier verder mee kan helpen. Indien nodig kan ik ook altijd even meekijken alleen dien je dan wel even je forumprofiel in te vullen (volgens mij heb je deze wel in proberen te vullen maar daar is ergens iets niet goed gegaan).