Skip to main content
Hallo,Ik heb mijn internetabonnement thuis opgezegd. Hoe kan ik de modem en andere zaken terugsturen?Met vriendelijke groet,Emre

HalloĀ  @sengulĀ 

Ā 

Normaal krijg je een retour doos van KPN om de spullen terug te sturen maar het mag ook in een eigen doos, de kabels en afstandsbediening mag je houden.

Wij recyclen

Apparaten die van KPN zijn willen we graag terug hebben.
We kunnen ze dan recyclen.

Terugsturen is gratis!

Wat stuur je terug van je internet abonnement:

Een modem (Experia Box)

Tv-ontvanger(s)

Stroomadapter(s)
Ā 

Wat stuur je terug van je Digitenne abonnement:

Digitenne tv-ontvanger

Digitenne antenne

Stroomadapter

Ā 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 14 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.
In de winkel kunnen we gelijk registreren dat je onze spullen hebt teruggebracht. Ā 

Ā 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Vind een PostNL locatie in de buurt
Vind een KPN winkel in jouw buurt

Ā 

Bron: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren


Ik ging naar de winkel (Hermanus Boexstraat 5, 5611 AH Eindhoven) met modembox en ze zeiden dat we die niet konden aannemen. Ze zeiden dat ik het via post.nl moest versturen. Kunt u het alstublieft duidelijk maken? Als zoiets niet bestaat, kunt u dan uw winkel waarschuwen en ervoor zorgen dat u deze modem van mij overneemt.

Hallo @sengulĀ 

Ā 

Ik ben geen KPN medewerker dus ik kan dat niet.

Had je het modem en de adapter wel in een doos verpakt?, losse spullen zullen ze niet aannemen.

Wijs ze anders op de websitepagina van KPN waar staat dat je het in een winkel mag inleveren.


HalloĀ @sengulĀ 

Ā 

Ik ben geen KPN medewerker dus ik kan dat niet.

Had je het modem en de adapter wel in een doos verpakt?, losse spullen zullen ze niet aannemen.

Wijs ze anders op de websitepagina van KPN waar staat dat je het in een winkel mag inleveren.

Hallo @sengulĀ via de winkel krijg je echter geen bewijs van afgifte, maar wordt het via de computer op jouw dossier genoteerd.

Maar de winkel behoort het aan te nemen in een doos, dus geen losse spullen.

Ā