Skip to main content

Er is al 2 keer een ticket aangemaakt maar alsnog niks gehoord, 25 mei zou mijn nieuwe abonnement ingaan, betaal sindsdien gewoon nog volledige pakket.

Welkom op het forum @Judith.Visser, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Als ik het goed begrijp heb je een abonnementswijziging aangevraagd waarbij je een minder volledig pakket zou krijgen, maar je betaalt nu nog steeds voor je ‘oude’ abonnement omdat die wijziging nog niet goed door is gevoerd?

Ik kijk graag even met je mee, zou je me daarvoor nog willen vertellen om wélk abonnement het gaat en wat voor wijziging je aan hebt gevraagd?


We hadden thuis internet en tv en heb nu alleen internet 100 mbit/s aangevraagd. Dit is bevestigd en heb ook de aparatuur al teruggestuurd. Ook een nieuw modem ontvangen. Al 2 keer gebeld en al 2 keer is er beloofd dat er actie ondernomen ging worden??

 


Ah, ik zie inderdaad keurig de bevestiging dat je abonnement om is gezet, maar ondanks dat heb je volgens de administratie nog steeds de oude 🤔

Op 12 juli is er een ticket aangemaakt en ik weet uit ervaring dat het een poosje kan duren voordat die volledig behandeld zal zijn. Met zo'n ticket, sturen we een achterliggende afdeling aan die véél dieper de systemen in kan dan wij dat zelf kunnen, en vanuit daar zullen ze jouw bestelling alsnog helemaal af gaan ronden. Als ik nu nog een keer een ticket aan zou maken, zou dat geen toegevoegde waarde hebben, we moeten helaas afwachten tot je aan de beurt bent bij deze afdeling. We hebben gene inzage in hoe lang dat ongeveer zal duren, dus ik kan je helaas niet veel wijzer maken nog.

Waar ik niet helemaal zeker van ben, is of die afdeling ook direct de vergoeding voor de ten onrechte betaalde abonnementskosten voor je gaat regelen. Ik beloof je dat je die kosten hoe dan ook terug gaat krijgen, als dit niet via die afdeling gaat zal ik dit zelf voor je regelen.

Laat je het weten als je ziet dat je abonnement aan is gepast? Dan kan ik voor je controleren hoe het er voor staat met de kosten!


Is goed, bedankt voor het uitzoeken en de uitleg!


Graag gedaan en het zal uiteindelijk echt allemaal goed gaan komen hoor! Sorry voor al dit gedoe 😬


Nog steeds niks gehoord helaas, zou graag willen weten hoe het ervoor staat. Betaal nu al 3 maanden voor producten die ik niet meer heb. Vond dat kpn juist altijd zo snelle service heeft, behalve als je iets opzegt dus...🤷🏼‍♀️


Hallo @Judith.Visser, ik kan je melden dat wijziging aan jouw abonnement dan nu eindelijk is afgerond. Vanaf 25 mei tot het moment dat de wijziging is afgerond gaan we voor jou corrigeren. 


Ik heb helaas nog geen correctie gehad van de kosten die we wel betaald hebben vanaf 25 mei t/m moment dat het contract wel is aangepast... kan hiernaar gekeken worden??


De vergoeding is nu alsnog voor je ingevoerd. Excuses dat dit niet goed is gegaan. Binnen 14 dagen zal het teveel betaalde op jouw rekening terug worden gestort.