Skip to main content

Na opzegtermijn wordt er nog steeds abonnementsgeld geïncasseerd.
Na telefonisch contact met KPN bleek mijn abonnement gek genoeg niet te zijn beëindigd, terwijl ik wel een bevestiging opzegging in een mailbox heb. KPN erkende dit, zag dit ook in het systeem maar vervolgens nog steeds mijn geld niet terug. Graag stand van zaken!!

 

Beste @Elszaaah, welkom! Wat gek! Heeft mijn collega in het laatste gesprek dan niet aangegeven dit voor je op te gaan lossen? Per welke datum zou het abonnement beëindigd moeten worden? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en evt. 06-nummer als het om mobiel gaat? Ik kijk graag met je mee. 


Jazeker. Collega heeft beloofd het op te lossen. Helaas nog steeds geen geld terug.

25 mei 2022 zou het abonnement beëindigd worden. Gegevens heb ik zojuist aangevuld.

Graag ontvang ik het teveel geïncasseerde bedrag zsm op mijn rekening retour en wordt het abonnement onmiddellijk afgesloten.

 


Ik ga voor je aan de slag en hoop vandaag nog de bevestiging te krijgen dat het opgelost gaat worden. Ik hou je op de hoogte!


Inmiddels is duidelijk dat de opheffing is vastgelopen in het systeem. Wij krijgen deze er op geen enkel mogelijke manier alsnog door. Daarom heb ik een ticket voor je aangemaakt, om dit door de backoffice alsnog op te laten pakken. Wanneer dit opgelost gaat worden, durf ik niet helemaal te zeggen. Ik verwacht binnen enkele werkdagen. Wel krijg je vanzelfsprekend alle kosten die wij na 25 mei in rekening gebracht hebben, van ons terug. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug! Excuses voor het ongemak.


Dank voor het uitzoeken en dat je het proces met mij deelt. 

Dit bericht is niet persoonlijk naar jou gericht, wel naar KPN. Belachelijk dat ik niet netjes op de hoogte wordt gebracht/gehouden van deze opzegging. Dat ik zelf continue hier achteraan moest gaat vanaf opzegdatum en dat ik blijf betalen voor een abonnement waar we geen gebruik van maken. Naar mijn idee ga je zo niet met je klanten om. Kortom: een hoop verbeterpunten!


Het abonnement is inmiddels stopgezet, @Elszaaah! Ik ben nog even aan het uitzoeken of je de kosten tot 25-5 automatisch terugkrijgt of dat ik daar nog actie op moet ondernemen. Zodra ik dat weet, zal ik het natuurlijk ook hier nog even delen. Dan is het, eindelijk maar toch, helemaal afgerond.


Zou heel mooi zijn Marcia. We wachten af!


Ik heb vanmorgen zelf het teveel betaalde bedrag, twee maanden, gecrediteerd. Je krijgt hier nog een slotfactuur voor en het wordt dan op je rekening gestort. Dan zijn we er helemaal! 


Hallo Marcia, volgens mij betaal ik altijd een maand vooruit. Dan zou het nu 3x zijn. Graag checken.


Je hebt betaald t/m 27-7. Het abonnement is op 18-7 beëindigd. Dus die 9 dagen krijg je automatisch terug. Zelf heb ik vanaf 25-5 gecrediteerd, per die datum zou het abonnement immers opgezegd zijn. Dat zijn in totaal twee maanden tot nu.


👍🏻Zojuist creditfactuur ontvangen. Lijkt goed te gaan.