Skip to main content

Hallo medewerkers van KPN,

 

Ons Thuis-abonnement is keurig opgezegd (met een maand opzegtermijn)… en inderdaad een dag voordat het eigenlijk opgezegd zou zijn, kan ik al niet meer bij iTV… ik krijg wel keurig op tijd dat de Hussel-voordelen verdwijnen voor onze mobiele abonnementen. Maar waarom krijg ik dan nog een factuur voor welgeteld één dag… te weten 1 mei. Nu gaat het om een heel klein bedrag, maar uit principe ben ik het hier niet mee eens. 1000 (fictief getal)  opzeggingen x 1 dag extra in rekening brengen is ook een leuk bedrag 😉 Opzegging is keurig op tijd gedaan. Afsluiten van het abonnement is al bij het ingaan van de laatste dag gedaan, in plaats van aan het einde en dan ook nog een extra dag in rekening brengen. Wat gaan we hieraan doen?

Niets...als het klopt en die dag van de nieuwe maand heb je gebruikt dan zul je moeten betalen. Alleen als het onterecht is wellicht niet. 


We hebben geen eens KPN op het nieuwe adres beschikbaar… en als je goed had gelezen kon ik 30 april al niet eens meer online TV kijken bij KPN. Dus in mei is er totaal geen gebruik geweest, ergo onterecht. Maar goed, ik richt mijn vraag ook aan de medewerkers… zoals ook aan het begin van het bericht staat 😉 Wat een andere bezoeker van dit forum hiervan vindt, boeit mij niet zo veel.


Prima. Succes. 

Als je een vraag op een klanten forum stelt heb je de kans dat klanten reageren. Wil je dat niet dan kun je beter 0800-0402 bellen. Heb je van ons geen last 👍🏼

 


Je had je ook gewoon respect kunnen hebben voor het aangegegeven punt en beseffen dat je geen medewerker bent 😉 Maakt verder ook niet uit… een klant van KPN kan hierin weinig doen toch? Anders dan een beetje bevestigend lullen is niet mogelijk. Jij betaalt de facturen niet, dus richt ik mij specifiek tot een medewerker en ik bepaal zelf hoe ik contact opneem. Heb ik geen klant van hetzelfde bedrijf voor nodig.


Geen probleem. Vul alvast even je gegevens in bij je forum profiel. Alles waar 'privé' bij staat is alleen zichtbaar voor een moderator. Hou er wel rekening dat het soms een paar dagen duurt voordat er een moderator reageert. 


Hoi @CreativeS, goed dat je contact opneemt. Ik zie dat je een opzegging per 30 april hebt aangevraagd. Op 30 april hebben we je ook een bevestiging gestuurd dat de opzegging gereed is. Het is dan ook bijzonder dat 1 mei nog in rekening is gebracht.

Ik weet alleen niet zeker of dit al de slotnota is of niet. Aangezien er 1 dag in rekening is gebracht, verwacht ik van wel. Dus ik ga die € 2,13 voor je vergoeden. 😊


Dank je wel @Denise_  en ja, het is maar €2,13, maar als ik een euro te weinig betaal en lekker laat liggen, gaat dat ook voor die ene euro naar het incassobureau 😉 Vandaar dat ik uit principe dit ook even rechtgezet wil zien worden. Nogmaals dank, fijne dag!