Skip to main content

Tijdens gesprek met verkoper aan huis afgesproken een contract voor internet voor de duur van 12 maanden en ingang 30-06-2023. Contract bleek voor 24 maanden te zijn en ingang per direct. Na contact met klantenservice bericht gekregen dat het contract zou worden omgezet naar 12 maanden en de betaling voor juni zou teruggestort of verrekent worden. Nu blijkt dat het contract nog steeds op 24 maanden staat. Verder  heb ik  zondag 02-07-2023 ook TV met 4K en opnemen erbij genomen omdat ik dan ook een Philips TV zou krijgen. Wanneer kan ik deze TV verwachten?

Samenvatting:

Contract Internet van 24 naar 12 maanden {dit was al toegezegd} 

Contractwijziging TV met 4K en Opnemen ook naar 12 maanden en opsturen van de TV zoals omschreven in de actie.

MVG Michel

@Michel Dingemans Welkom op het forum. 

Wat een vervelende situatie bij het afsluiten van je nieuwe contract. Ik controleer graag voor je of de situatie met de contractduur ondertussen is hersteld. 

En ook hoe het er voor staat met de compensatie van juni. 

Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan voor wat betreft de situatie met het wijzigen van het abonnement. Een actie met een cadeau, zoals bijvoorbeeld een Philips TV is alleen voor nieuwe klanten. Dus niet op het moment dat je je abonnement wijzigt. 

Aangezien er al een contract met een actie was besproken, en je op 02-07-2023 een wijziging op dat abonnement hebt gedaan kom je niet in aanmerking voor de tv.


Update: via afdeling SAVE e.e.a. gelukt, nu wachten op een correct contract per mail.

 

Originele bericht: Ik heb exact hetzelfde probleem. Afgelopen zaterdag gebeld met de Klantenservice om mijn contract te verlengen voor één jaar, en daarbij gevraagd of er nog leuke kortingsacties actief waren voor oa ESPN en Ziggo Sport. In de bijlage van de bevestigingsmail die ik heb ontvangen staat een contractduur van 24 maanden in plaats van 12 maanden.

Vanochtend opnieuw gebeld met de klantenservice. De bestelling van afgelopen zaterdag geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaatst waarbij ik duidelijk heb aangegeven dat het om een contract van 12 maanden moet gaan. 2 minuten later de bevestigingsmail binnen waar opnieuw een duur van 24 maanden staat.

Opnieuw gebeld; half uur in de wacht gestaan en uiteindelijk een vriendelijke medewerker gesproken. Erg meelevend, maar voor mij niet genoeg voldoening omdat zij aangaf dat het om een fout in het systeem gaat, en de contractdatum écht wel voor 12 maanden is in plaats van de 24 maanden welke in mijn contract staat.

 

Bij de vraag of ik dit zwart op wit kon krijgen, antwoordde ze met nee.

 

Daarna direct het hele zooitje geannuleerd. Ben er nu wel klaar mee.

 

Ik probeer het dan maar nog één keer via hier, en anders ga ik overstappen naar een andere provider (waar ik overigens gebruik kan maken van leuke welkomscadeaus en kortingen)

 

Vr gr,

 

Ron.

 


Reageer