Skip to main content

Goedendag, 

Voor 2 weken terug is mijn bestelling internet + tv actief geworden.
In mijn contract staat dat ik 1 jaar internet + tv + 2 ontvangers gecombineerd met een fritzbox en het weekendaanbod een gratis Philips TV.


Volgens het factuur heb ik volgende : 

Internet + gratis (interactieve tv)  + 2 ontvangers en kpn service plus. 


nu heb ik ook al meerdere keren contact gehad met de helpdesk maar er is alsnog niet goed gegaan.
Het zou volgende moeten zijn :
internet + 2x tv ontvangers + kpn service plus (fritzbox had ik zelf nog) + de gratis Philips tv, zoals het weekendaandbod geldend was. 

Beste @Pully, je abonnement moet natuurlijk wel overeenkomen met je bestelling. Jammer om te lezen dat het telefonisch niet geregeld lijkt te kunnen worden. Ik kijk graag met je mee, maar denk dat je nog een oud adres in je forumprofiel hebt staan. Wil je deze aanvullen met de nieuwe gegevens en het even laten weten? Je hebt ná de bestelling met de tv niet alsnog een nieuwe bevestiging ontvangen waar de nieuwe gegevens in staan? Ik hoor het graag van je. 


@Marcia_  klopt idd mijn profiel was behoorlijk gedateerd en is veranderd.

Jawel na de bestelling een nieuwe wijziging ontvangen.

Maar aangezien deze niet aangepast werd in de mijn KPN omgeving heb ik via een contactformulier contact gezocht en daarin nogmaals duidelijk vermeld welke geannulleerd kon worden en welke goed was.

Toen ik hierop na 2 dagen geen antwoord heb ontvangen telefonisch contact gezocht.

 

 


Ik zie inderdaad dat de laatste bestelling doorgevoerd is. Dit had binnen 14 dagen geannuleerd kunnen worden, maar ik zie dat dat niet gebeurd is. Met als gevolg dat we deze aanpassing niet meer kunnen doen. Ik kan er helaas niets andesr van maken 😞.


hallo Marcia, 

Ik zou hier wel graag even telefonisch contact willen hebben en niet verder willen gaan op een openbaar forum

Er is namelijk meermaals contact geweest met de helpdesk  hierover., en daar werd mij bevestigd dat het laatste bestelling geldend is.

Nu word ff snel medegedeeld dat het niet zo is. 

 

 


Via het forum hebben we geen telefonisch contact, mocht je dat willen zou je toch even opnieuw moeten bellen met 0800-0402.