Skip to main content

Beste,

 

Bij het afsluiten van het abbonement werd mij verteld dat de eenmalige kosten niet voldaan hoefde te worden. Toch kwamen deze uiteindelijke op de factuur terecht. Ook heb ik het abonnement opgezegd binnen de bedenktermijn van 14 dagen. Omdat ik jullie dus €0 euro verschuldigd ben, heb ik de factuur gestorneerd. Maar ik krijg nu een herinnering. Graag zou ik met jullie hier schriftelijk over in contact komen.

Hoi @janklaassendetrompetter, welkom bij ons. 

Ik begrijp dat je afgesproken hebt dat je geen afsluitkosten zou betalen. Deze worden normaliter op de 2e factuur in mindering gebracht. Ik wil je dus vragen die af te wachten. Staan ze daar niet in mindering op. Laat het even weten, dan zal ik ze vergoeden. Dan is dat ergens mis gegaan. 

Ik wil je dan ook vragen om de factuur gewoon te betalen om afsluiting te voorkomen. Het systeem werkt namelijk geautomatiseerd. 


Beste Bart,

 

Ik heb geen tweede factuur ontvangen. Ondertussen dreigen jullie met een incassobureau voor een bedrag van 33.97. Ik ben deze niet van plan te betalen. Ook vind ik het bijzonder vreemd dat ik niet een brief naar jullie kan sturen, zo heb ik meermaals met jullie aan de telefoon gehangen maar kan ik nergens iets zwart op wit krijgen, behalve op dit forum. Ik ga de factuur ook niet "gewoon betalen”. Graag het bedrag crediteren. 

 


@janklaassendetrompetter storneren wil ik niet aanraden. Dit om het incassobureau te voorkomen. Dan is het namelijk uit onze handen. Dat moeten we niet hebben. 

Ik kijk graag nog eens mee. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik eens mee naar het bedrag. 


Beste Bart,

 

Het wel of niet inschakelen van het incassobureau is iets dat bij jullie ligt, niet bij mij. Ik heb mijn profiel ingevuld. Ik zou het fijn vinden als jullie een keer naar de situatie zouden willen kijken ipv alleen alles automatisch te laten verlopen. Als jullie beloofd hebben geen aansluitkosten in rekening te brengen en een bedenktermijn van 14 dagen, dan vertrouw ik jullie daarop. 


Hallo @janklaassendetrompetter , daar KPN nu alles in handen heeft gegeven van een incassobureau, kun je daar mee corresponderen, ook schriftelijk, goed voor dossiervorming en kan KPN nu niets meer voor je doen. Storneren maakt het alleen maar erger, dan ga je beschouwd worden als een klant die niet wil/kan betalen en dat moet je ook niet willen.

Gewoon even met dat incassobureau contact opnemen.

Succes.

Dat @Bart_Z zich ondanks de uithandengeving van de vordering toch nog voor je wil kijken is alleen maar puur goedheid en hoeft hij niet te doen.

Succes.


Ik ben gaan zoeken. Ik kan echter voor een abonnement thuis niets vinden over dit onderwerp. Gaat ook om een zakelijk abonnement. Ik wil je dan ok aanraden om even contact met KPN zakelijk te zoeken. Daar ik van de consumentenmarkt ben. Mijn collega kan je verder helpen. 


Beste Bart,

 

Dit is niet waar, het is een woonadres en ik heb gewoon een normaal abonnement afgesloten. Ik merk nu voor de zoveelste keer dat het een grote bende is bij KPN en een normale afhandeling zit er blijkbaar helaas niet in. Zoals eerder aangegeven, ben ik niet van plan te betalen voor een abonnement wat ik op tijd opgezegd heb en waarbij mij beloofd is geen eenmalige kosten in rekening te brengen. Wat jullie daar vervolgens verder mee doen is aan jullie. Maar ik heb niet het idee dat het mijn tijd waard is om nog 14x bij jullie in de wachtrij te staan om vervolgens niet verder geholpen te worden door een medewerker die niet van de hoed of de rand weet.

 

Ik leg de bal daarom bij jullie. Als jullie een oplossing weten mogen jullie mij bellen (het liefst door iemand die ook daadwerkelijk iets mag beslissen ipv een scriptje afwerken) en als jullie het nodig vinden om een incassobureau langs te sturen, dan zal ik deze de situatie uitleggen. Wel zal ik jullie dan ook netjes een factuur sturen voor administratiekosten.

 

Met vriendelijke groet,

 


Ik heb het gevonden. Staat op een ander adres dan die uit jouw profiel. Dat verklaart waarom ik het abonnement niet kon vinden. 

Ik zie hier dat mijn collega heeft beloofd de aansluitkosten te crediteren. Dit heb ik bij deze gedaan. Daar krijg je nog een creditnota van. Blijft er nog 8,97 euro voor jou over. Dit is de tijd dat je wel gebruik hebt gemaakt van onze diensten tot je het weer opgezegd hebt. Die mag je nog betalen en dan is alles afgedaan.