Skip to main content

Na heel veel gedoe is het uiteindelijk gelukt om mijn abonnement op te zeggen. 

Nu krijg ik een retourdoos thuis voor het modem. Ik heb dat ding twee maanden geleden al retour gedaan. Bij Ziggo krijg je gewoon fatsoenlijk een mail dat de apparatuur goed ontvangen is. Bij Kpn doen ze daar blijkbaar niet aan. Kunnen jullie zien of de modem daadwerkelijk aangekomen is?

En dan nog het geval van de openstaande facturen. Abonnement was geannuleerd op 17 april, binnen de wettelijke bedenktijd. Maar heb daarna nog facturen gekregen die is gestorneerd heb. Nu wordt ik dus met enige regelmaat nog bestookt met incasso verzoeken over de openstaande facturen.

Wel iets om moedeloos van te worden . Het lijken wel fruitvliegjes, daar kom je ook bijna niet vanaf. Ben wel klaar met het hoofdstuk Kpn. Zou graag zien dat alles eens eindigt...

Hoi @N Kasper, jammer je te zien gaan!
Het retourverzoek mag je negeren, ik maak een aantekening in je dossier dat je alles al teruggestuurd hebt.
Ik leg het verhaal over de opzegging en kosten nog even bij mijn collega's neer die je klacht hebben behandeld. Zodra ik reactie heb laat ik het je weten!


Goedemorgen Thomas,

 

Je collega belde net. Ze had contact met je gehad. Ze gaan €80,- crediteren, blijft er €26,13 open.

Mij is echter niet duidelijk waarvoor dat bedrag is. Kun jij mij daar meer over vertellen?


Hoi @N Kasper ik lees het inderdaad! Fijn!
Er komt nog een slotfactuur waarop automatisch het bedrag verrekend wordt vanaf de daadwerkelijke opzegging op 13-06.
Als het goed is blijft er dan alleen het bedrag over voor de periode dat je het abonnement hebt gebruikt.


Ok, nou dat is niet zo ingewikkeld want ik heb geen minuut internet gehad..


Daar heb je n goed punt, dat was niet automatisch gebeurd maar ik heb ook voor die dagen een vergoeding ingediend.
Als dit de komende factuur gemist heeft zal er nog eentje achteraan komen met de correctie.


Met dank. Ik wacht het allemaal rustig af.