Skip to main content

Ik dacht ruim 2 maanden terug, kom doe eens gek, ik stap over naar kpn. Spoiler alert: het is niet gelukt en dat boeit echt niemand bij 0800 0402. Allereerst een alleraardigste verkoper aan de lijn half oktober met de mededeling: goede keus meneer, wij gaan alles voor u regelen…1 maand later…niets helaas,. Dus maar even bellen, na kwartiertje wachten hoor ik dat kpn niet praat met kpn netwerk en ik dit zelf mag regelen. Bizar, maar heb goeie bui dus bel maar even. U hoort snel van ons is de mededeling. Maand later maar weer even bellen, niets gebeurd en geen idee wie wanneer iets kan gaan doen. En dan ben ik dus nog niet eens betalend abonnee. Net maar even de boel geannuleerd want dit voorspelt niet veel goeds. Succes kpn

Waarom wordt mijn titel “je zou maar een abonnement bij kpn willen” aangepast in “ Abonnement geannuleerd omdat het verloop van de order stroef verliep“. Vreemd.


Omdat jouw titel niemand iets zegt zonder dat je eerst je post hebt gelezen.


Is er wel een aansluiting van kpn in huis??


Hi @Aej en welkom op het forum!

We passen de titels inderdaad aan zodat andere mensen ze ook makkelijker kunnen vinden en zo misschien ook antwoord vinden op een vraag die zij hebben. 🙂

Wat je bestelling betreft, heel zuur dat dit zo moeilijk ging. Ik snap dat je er dan vanaf ziet. Logisch dat je duidelijkheid wilt hebben over wanneer de bestelling ingaat en niet prettig dat je dan totaal geen duidelijkheid krijgt.
Als glasvezel bij jou nog (in huis) aangelegd moet worden dan raad ik je aan om je adres op de site van KPN Netwerk in te vullen. Daar kun je dan zien wat de voortgang is. 

Als er dan glasvezel aan is gelegd en ook bij jou in huis is, dan kun je altijd nog weer eens kijken of je een bestelling wilt doen. 
Hopelijk gaat het dan beter!