Skip to main content

Goedemiddag,

 

Na gisteren een uur en dertig minuten aan de telefoon wachten, heb ik besloten om het via deze weg te proberen. 

Momenteel is mijn abonnement geblokkeerd en kan ik jullie dus ook niet bereiken om een afspraak te maken.

Ik wil heel graag gewoon contact kunnen krijgen of kijken of we tot een oplossing kunnen komen. 

Ik sta op het moment ingeschreven voor schuldhulpverlening, daar wacht ik nog op de bevestiging van. 

Zodra deze binnen is zal dan ook een ander contactpersoon contact met jullie opnemen. 

Het grootste probleem is dat ik niet bereikbaar ben voor mijn werk. 

Graag hoor ik of er een mogelijkheid is om een afspraak te maken.

 

 

Je kunt via Facebook, X of 0800 0402 contact opnemen met KPN @MrDillian 

 


Dankjewel, zal het dan maar via Facebook proberen, aangezien ik zelf ook niet naar KPN kan bellen.


Leen een telefoon van iemand.  Het nummer 0800-0402 is een gratis nummer. Vraag naar de afdeling collections die bereikbaar zijn tijdens kantooruren.  Dit is de enige mogelijkheid om afsluiten te voorkomen. In principe zou je met een geblokkeerd nummer wel de klantenservice kunnen bellen. 


Hoi @MrDillian 

Welkom op het forum van KPN.

Een betalingsregeling kun je alleen treffen via de afdeling Collections van KPN.
Die hebben hier ook de middelen voor, kunnen ook maatwerk leveren en kijken wat het beste bij jouw situatie past, denk ook niet dat je het via Facebook kunt regelen.

De afdeling Collections is alleen telefonisch bereikbaar via het gratis telefoonnummer: 0800-0402 (ook bereikbaar op je 06-nummer als die geblokkeerd is)
Anders zou je dus even een telefoon kunnen gebruiken van een goede buur, vriend/vriendin of familielid.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Betalingsregeling afspreken en je wordt doorverbonden.

De afdeling is geopend: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Wel heel goed, dat je schuldhulpverlening hebt aangevraagd voor jezelf!
Dit loopt vaak via de gemeente waar je woonachtig bent of een instelling die door de gemeente is aangewezen.


Hoi @MrDillian 

Welkom op het forum van KPN.

Een betalingsregeling kun je alleen treffen via de afdeling Collections van KPN.
Die hebben hier ook de middelen voor, kunnen ook maatwerk leveren en kijken wat het beste bij jouw situatie past, denk ook niet dat je het via Facebook kunt regelen.

De afdeling Collections is alleen telefonisch bereikbaar via het gratis telefoonnummer: 0800-0402 (ook bereikbaar op je 06-nummer als die geblokkeerd is)
Je zou dus even een telefoon kunnen gebruiken van een goede buur, vriend/vriendin of familielid.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Betalingsregeling afspreken en je wordt doorverbonden.

De telefonische klantenservice is geopend: maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).

Wel heel goed, dat je schuldhulpverlening hebt aangevraagd voor jezelf!
Dit loopt vaak via de gemeente waar je woonachtig bent of een instelling die door de gemeente is aangewezen.

Toch knap dat je 40 regels nodig hebt om hetzelfde te zeggen wat ik in zes regels doe. Overigens is Collections alleen tijdens kantooruren bereikbaar!!


Hoi @MrDillian 

Welkom op het forum van KPN.

Een betalingsregeling kun je alleen treffen via de afdeling Collections van KPN.
Die hebben hier ook de middelen voor, kunnen ook maatwerk leveren en kijken wat het beste bij jouw situatie past, denk ook niet dat je het via Facebook kunt regelen.

De afdeling Collections is alleen telefonisch bereikbaar via het gratis telefoonnummer: 0800-0402 (ook bereikbaar op je 06-nummer als die geblokkeerd is)
Je zou dus even een telefoon kunnen gebruiken van een goede buur, vriend/vriendin of familielid.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Betalingsregeling afspreken en je wordt doorverbonden.

De telefonische klantenservice is geopend: maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).

Wel heel goed, dat je schuldhulpverlening hebt aangevraagd voor jezelf!
Dit loopt vaak via de gemeente waar je woonachtig bent of een instelling die door de gemeente is aangewezen.

Toch knap dat je 40 regels nodig hebt om hetzelfde te zeggen wat ik in zes regels doe. Overigens is Collections alleen tijdens kantooruren bereikbaar!!

Hoi @Joep1965 

Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

Ik schrijf 📝 liever wat uitgebreider, dan in een paar zinnen.
Zodat ik zeker weet dat de informatie naar de mede klant compleet en duidelijk is.
Uiteraard ga ik er geen boekwerk 📖 van maken.

De openingstijden van Collections heb ik inmiddels al aangepast in mijn antwoord naar @MrDillian .


Wat ook helpt is het vermijden van onnodig quoten van reacties, zeker als die reactie er vlak boven staat. Maakt het topic een stuk leesbaarder zonder al die dubbele teksten.


Hoi @RBxx 

Zeer goed tip en advies!!
Zal er vanaf nu op gaan letten, want het maakt het inderdaad een stuk leesbaarder.


Reacties kort en bondig houden, anders nodigt het ook niet uit om te gaan lezen. Bij de kern van het verhaal blijven is het beste.

 


Allen bedankt voor de berichten en hulp. Inmiddels in contact gekomen en het een en ander kunnen regelen. 

 

Dank!