Skip to main content

Mijn abonnement is recent gewijzigd, tegelijkertijd met de glasvezel aansluiting. Mij is 25 euro met vermelding <éénmalig> in rekening gebracht.

Mocht de glasvezel aansluiting de oorzaak van de 25 euro zijn wil ik toch duidelijk stellen dat deze aansluiting op verzoek van KPN is geweest en niet van mij. Als ik mij goed herinner is mij gezegd dat deze 25 euro gecompenseerd zou worden.

Mocht de bedrag het gevolg zijn van mijn abonnementswijziging, ben ik hoogst verbaasd dat een klant met een abonnement van meer dan 30 jaar een simpele wijziging moet betalen met een bedrag van 25 euro.

 

Ik hoor het graag,

 

Met vriendelijke groet,

 

Jos

 

Hallo @JosSW ,

Een moderator gaat jou dat bedrag vergoeden. Zie bv dit topic : 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Goedemiddag,

 

De gevraagde gegevens zijn verstrekt. Het betreft de aansluiting van mijn moeder. Het mobiele nummer dat is ingevuld is van mij. Vriendelijk verzoek om mijn mobiel nummer te bellen igv vragen.


@JosSW 

Vergeet even niet zelf de reactie van @Noordzee als beantwoord te markeren als alles is gelukt. (Of nu)😘


Hoi @JosSW, welkom op ons forum!
Ik heb de correctie ingediend, dit wordt op de volgende factuur verrekend! Sorry voor het ongemak!


Hoi @JosSW, welkom op ons forum!
Ik heb de correctie ingediend, dit wordt op de volgende factuur verrekend! Sorry voor het ongemak!


Heel fijn, dank daarvoor!