Skip to main content

Goedemorgen,

 

Gisteren een heel fijn gesprek gehad met 1 van de medewerkers van KPN heeft me ook echt uitstekend geholpen, ik zou mijn abonnement willen verlengen/wijzigingen dat ging ook redelijk vlot mij werd ook verteld dat mijn nieuwe abonnement gelijk in zou gaan ( ben ik blij dat ik heb gekeken en niet gelijk volle bak ben gaan internetten ). Nu blijkt dit niet zo te zijn en kan ik nog 2 maanden gaan wachten terwijl me dit wel is toegezegd 

Hoi @Carvanderlaan 
Je nieuwe abonnement gaat pas in na het beëindigen van het oude abonnement.
Dat kan technisch niet vervroegd worden.


@huistijger je kan elke maand je abonnement naar boven op beneden doen.. ik kon ook verlengen en is me nadrukkelijk verteld dat hij morgen ( vandaag ) in zou gaan. Je zou maar even niet kijken ben je dus zo door je internet heen 

 


Dat eerste klopt wel ja, maar verlengen is heel wat anders
Je kunt ook nog eens bellen 0800 0402


@huistijger ja ik heb geen nieuwe maar het is een verlening op mijn huidige abonnement, ik snap zelf niet waarom deze nu niet opgeschroefd kan worden naar onbeperkt uiteindelijk blijf je dan nog steeds hetzelfde betalen 


Het forum kan dit echt niet veranderen voor je, dus nogmaals…. 0800 0402


Je kunt je abo maandelijks naar boven of beneden bijstellen @Carvanderlaan , dat gaat dan per de 1e van de komende maand in. Losse bundels gaan direct in. Een verlengd abo gaat in per einde huidige contractdatum.

Dus: naar boven/beneden bijstellen gaat dan per 1-4-2024 in.