Skip to main content

Ik heb mijn abonnement vernieuwd, als ik inloggen op mijn KPN kan ik bij mijn gegevens. Daar staat mijn nieuwe abonnement,  de ingangsdatum en het maandbedrag correct.

Op mijn  factuur staat echter het oude abonnement nog. De factuur is ook geen afrekening ivm het nieuwe contract. 

Het lukt me niet om dat aan te laten corrigeren. 

Wanneer heb je dat vernieuwd @Ronnie 1978


Het nieuwe contract is ingegaan op 4-10

Zo staat het ook bij mijn gegevens als ik het opzoek.

De factuur van oktober is echter volledige volgens het oude contract en er is ook geen afrekening gemaakt.

 


O dan klopt het wel. De fakuren worden al ruim een week vooruit gemaakt. De volgende faktuur is 100% zeker de verrekeningsfacktuur.


Oké, dan kijk ik het nog even aan, als ik het bedrag stonneer ben ik bang dat ze helemaal op tilt slaan.

Had het abonnement aangepast omdat ik erg krap bij kas zit, dus baal wel, maar goed, dit zou nog zonder problemen afgeschreven moeten kunnen worden  


Storneren is inderdaad vragen om problemen 😉.  Ik hoop dat je eruit komt. 


Hi @Ronnie 1978, welkom op het forum. 

Ook ik ga ervan uit dat de factuur eerder is aangemaakt dan de ingang van de wijziging. Geen zorgen, als je het al ziet in Mijn KPN zal het op de volgende factuur goed staan, inclusief een eventuele correctie als de prijs lager hoort te zijn.