Skip to main content

Abonnement gewijzigd inzake onbeperkt bellen, nu krijg ik een mail dat ik de  HD tv-ontvanger moet terugsturen

Hoi @vandebruginvestments! Dat moet vast dan even raar opkijken zijn geweest. Welkom in ieder geval op dit forum. Hier helpen klanten elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken indien nodig.

Nu kunnen wij als klanten niet veel hierin betekenen, behalve aanraden om met de klantenservice te bellen. Dat is het snelst en weet je vrijwel meteen waarom je de HD tv-ontvanger moet terugsturen. Bellen kan met 0800-0402

Klein gokje is dat je een oud abonnement had zonder TV+. Kan dat kloppen? Als je dan verlengd voor bijvoorbeeld een jaar of twee, dan ga je over naar het TV+ abonnement. Kan dat het zijn? Dan krijg je een nieuw TV kastje en moet de oude terug. Je hebt waarschijnlijk ook meerdere mails ontvangen met wat er precies is gewijzigd, wellicht dat dat ook wat duidelijkheid geeft?

Mocht je willen dat een KPN Moderator kijkt, raad ik je aan je forumprofiel aan te vullen met je klantnummer enzovoort. Dat zien alleen hun, waardoor ze meteen in het systeem een kijkje kunnen nemen, mocht dat volgens hun nodig zijn. 😀