Skip to main content

Hallo,

Ik heb mijn abonnement gewijzigd en deze zou op 6 mei in moeten gaan, maar ik kan nergens in mijn KPN terugvinden dat dit is verwerkt. Het lijkt erop alsof mijn oude abonnement doorloopt. De afgelopen maanden is dit vaker fout gegaan en heb hier meerdere keren contact met jullie over gehad. Ik wil graag weten of de wijziging deze keer goed is verwerkt en dat ik niks meer hoef te doen hiervoor. 
 

Mvg

Hallo @kiki_O wat heb je gewijzigd aan je internetabo?


Hallo @kiki_O, goed dat je contact met ons opneemt. Als een wijziging aan jouw abonnement al vaker fout is gegaan, dan snap ik dat je hier scherp op bent.

Nu is het alleen zo dat je een toekomstige wijziging niet in MijnKPN ziet. Daar zie je alleen hoe jouw abonnement op dit moment is.

Heb je een bevestiging van jouw wijziging gekregen? Dan hoef je je geen zorgen te maken. Vanaf 6 mei zal je dan jouw nieuwe abonnement in MijnKPN zien. 


Hi Denise,

Helaas is het zo te zien weer mis gegaan. Op mijn KPN zie ik nog steeds dat ik een internet en tv abbonement heb. Ik probeer dit al vanaf februari om te zetten naar alleen internet(koperdraad) en elke keer lukt het niet. Ik vraag mij af waarom dit elke keer misgaat en waarom het nu weer niet is omgezet.

 

Groetjes,

Kiki


Jammer dat het niet goed gegaan is. Ik raad je in dat geval aan telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 (gratis). Mijn collega aan de telefoon kan uitzoeken waar het mis gegaan is. Ook kan mijn collega de bestelling opnieuw plaatsen. Ik kan je daar via deze weg helaas niet bij helpen.