Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u met betrekking tot mijn recente ervaring met KPN. Ik heb onlangs een contract afgesloten, nadat uw website bevestigde dat de dienst beschikbaar was op mijn adres. Echter, toen de monteur probeerde om de dienst aan te sluiten, werd duidelijk dat dit niet mogelijk was.

Ondanks het feit dat ik geen gebruik heb kunnen maken van uw diensten, heeft KPN mij toch 41,33 euro in rekening gebracht. Onder deze omstandigheden vind ik het niet redelijk om deze kosten te dragen, aangezien ik niet verantwoordelijk ben voor de technische problemen die de dienst onbruikbaar maakten.

Ik heb de kosten onder protest betaald, maar ik verzoek u vriendelijk om deze vergoeding terug te betalen. Ik zou het op prijs stellen als u deze kwestie kunt onderzoeken en mij kunt informeren over de te nemen stappen om deze ongelukkige situatie te corrigeren.

Ik kijk uit naar uw spoedige reactie.

@Terugbetaling kpn werkt niet Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat het niet gelukt is om je diensten aan te sluiten. 

In dit soort gevallen ontvang je meestal eerst een factuur, en hierna een slotfactuur waarmee dit weer gecorrigeerd wordt. 

Ik controleer graag of dat hier inderdaad ook het geval is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Forumprofiel ingevuld. Nog geen terugbetaling gehad. 


@Terugbetaling kpn werkt niet Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie dat de volgende factuur gepland staat voor over 3 dagen. Mijn verwachting is dan ook dat de slotfactuur na komend weekend komt. 

Zelf houd ik deze ook in de gaten. Mocht hij er na het weekend niet zijn dan ga ik hier mee aan de slag :)