Skip to main content

Ik heb het probleem dat mijn KPN product niet actief wilt worden.

de modem en televisie werken al prima, maar omdat er nog een monteursafspraak ingepland moet worden blijf ik vast staan en denkt het systeem dat ik nog geen werkend product heb.

hierdoor kan ik zaken als Netflix niet activeren die aan mijn account gekoppeld zijn.

 

let op! Ik maak dus al gebruik van internet en Televisie van KPN, dit werkt zonder enige problemen.

 

 

 

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Het snelste antwoord krijg je  bij de klantenservice 0800 -0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken


Helaas kunnen zij mij geen antwoord geven. Ze geven aan dat ik maar even geduld moet hebben en binnen enkele dagen er vast wel een annuleerverzoek voor de monteur komt.

 

dat is uiteraard geen bevredigend antwoord als je al wel enkele dagen betaald voor Netflix. (Abonnement is actief sinds 04-12-23, waardoor we dus al 2 dagen verder zijn)


Helaas kunnen zij mij geen antwoord geven. Ze geven aan dat ik maar even geduld moet hebben en binnen enkele dagen er vast wel een annuleerverzoek voor de monteur komt.

 

dat is uiteraard geen bevredigend antwoord als je al wel enkele dagen betaald voor Netflix. (Abonnement is actief sinds 04-12-23, waardoor we dus al 2 dagen verder zijn)

Vul je forumprofiel in met je naam,adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent totdat je topic aan de beurt is gemiddeld 5 werkdagen


@Buurman1990 Ik zie nu een afspraak staan voor 14 december. Ik wil je aanraden deze gewoon te laten staan en de monteur te laten komen. Kan hij wellicht nog even de aansluiting nalopen. Dan kan hij de order ook goed af laten ronden.