Skip to main content

Gisteren heb ik een bestelling gedaan voor tv en internet vanaf 22 juli 2024. Heb gekozen voor 2 jaar maar nu staat er bij de status van de bestelling dat die op 22 juli 2025 al verloopt. Hoe kan ik dit aanpassen?

En ik heb gekozen voor de tv voucher, is er een kans dat die op raken of krijg ik er sowieso wel 1?

 

groet Jacob 

Hallo @Jacob777, allereerst welkom op de KPN community. Als het goed is, heb jij ook een bevestiging van jouw bestelling ontvangen per e-mail. Welke termijn staat daar in? Als in deze bevestiging ook over een 1-jarig contract wordt gesproken, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. 

Het gekozen welkomscadeau zal je na ingang van jouw abonnement ontvangen. 


De tv is een combinatie met 2 jaarzie ik op de website staan.bv  Dus 6md korting bij 1 jarig,9 mnd korting bij 2 jarig . Of tv bij 2 jarig als jij daarna in volgende stap weer 1 jaar aanvinkt springt de actie daar voor terug naar 6 mnd korting . Ik denk dat jij een bevestiging heb gekregen door jouw keuze van een jaar contract waarin er niet gesproken wordt over de tv klopt dat? Zoals Jeroen van kpn aangeeft is je bevestiging leidend hierin voor je claim!!


Nee ik heb nog geen bevestigings mail gehad. Alleen een mail waarin informatie staat en ik mijn bestelstatus kan inzien. Misschien heb ik die nog niet gehad omdat ik het abonnement pas 22 juli in laat gaan maar ik vind het apart dat er dan als einddatum 22 juli 2025 in staat. Heb zeker weten voor een 2 jarig contract gekozen.


Dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice @Jacob777. Zodat het allemaal aangepast kan worden en jij een 2-jarig contract kunt afsluiten. 


Reageer