Skip to main content

Mijn aansluiting is 24-10-2022 geactiveerd, maar ik heb nog geen info gekregen over de levering van de Ipad. Wanneer kan ik deze verwachten?

 

Admin: afgesplitst

@Mandy_Ydnam 

Zou op 24-11-22 kunnen zijn.
Gaat een maand aan voorbij na activatie dacht ik.


Aah dank je wel. Ik las in oude forum berichten dat het met een week verstuurd zou worden. Dan wacht ik nog even af. 


Hallo @Mandy_Ydnam ,

@genetic Dat was zo maar dat is een tijdje terug veranderd.

@Mandy_Ydnam  zou dat welkomstcadeau nu een paar dagen nadat haar KPN diensten actief zijn moeten ontvangen, zie ook dit topic:

 


Beste @Mandy_Ydnam, het welkomstcadeau had dan inderdaad al de deur uit moeten zijn. Wil jij jouw adres, ter verificatie, ook nog even in je forumprofiel zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


@Marcia_ als je het kan regelen, dan heel graag. De adresgegevens zijn aangevuld. 


Ik heb de betreffende collega's aangestuurd en ga ervan uit dat de iPad alsnog zo snel mogelijk jouw kant op komt. Mocht je binnen een week nog niets gehoord hebben, laat je het dan even weten?


@Marcia_ ,ik heb helaas nog niets gehoord m.b.t. de Ipad. Ook niets gehoord over de opzegging bij de oude provider. Kan je voor me checken of het goed gaat met de opzegging. Graag verneem ik ook welk telefoonnummer ik kan bellen om navraag te doen over beide zaken. Ik kan het telefoonnummer niet zo snel vinden op jullie site. 


Ik zie dat de collega's die ik gemaild heb, Sidekix hebben aangestuurd. Zij zouden hier vorige week mee aan de slag gegaan moeten zijn. Heb je nu nog steeds niets ontvangen? Dan kan je bellen met 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Voor wat betreft de opzegging van Ziggo: ik stuur je een privébericht met meer informatie!