Skip to main content

Hai,

Mijn abonnement is beëindigd (27-02) omdat ik niet heb betaald. Ik gebruikte deze simkaart in de tablet dus had niet helemaal door dat ik er niet meer mee kon bellen etc. Omdat ik meerdere abonnementen heb ben ik het dus uit het oog verloren. Ik ben erachter gekomen omdat ik bezig ben met een leaseauto en ineens het bericht kreeg dat ik een BKR registratie heb hierdoor. 

Mijn vraag is eigenlijk: Kan ik mijn abonnement nog terugactiveren (beëindiging terugdraaien) en de achterstand die ik heb opgebouwd in 1x betalen? En hierdoor ook de BKR registratie nog verwijderen? Dit is heel onhandig maar echt compleet per ongeluk gegaan, ik wil graag alles betalen. 

Of is het beter dat ik even telefonisch contact opneem? 

Bel met KPN op 0800-0402 en vraag naar “Collections”. Dat is de financiële afdeling die je hierbij kan helpen. Ze zijn alleen telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren.


Bel met KPN op 0800-0402 en vraag naar “Collections”. Dat is de financiële afdeling die je hierbij kan helpen. Ze zijn alleen telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren.

 

Bedankt, ik ga contact opnemen. Gister probeerde ik een aantal keer te bellen maar kwam niet door oid, alleen collections had ik nog niet naar gevraagd.  Na werk zal ik even bellen. Mocht er nog iemand antwoord hebben of het überhaupt mogelijk is: hoor ik het heeeel graag, scheelt wat stress :') 


Hi,

 

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze wil ik activeren via kpn.nl/activeren, alleen krijg ik deze melding: 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

 

Admin: topics samengevoegd


Is de blokkade / beëindiging van jouw abonnement al teruggedraaid? Heb je contact gehad met Collections? Anders zou dat wel eens de reden kunnen zijn van dit probleem met activeren.


We hebben contact gehad en na betaling word de blokkade opgeheven en kan mijn abonnement doorlopen! Dit heeft echter niks te maken met deze Sim kaart (volgens mij, ander abonnement die geheel bijloopt met betalingen). Thanks voor de tip om te vragen naar collections!! 


Ok graag gedaan, mooi dat het geregeld is met Collections. 

Dan is het bij het activeren hopelijk een tijdelijke storing die snel wordt opgelost.