Skip to main content

Hi 

Ik ben gisteren geblokkeerd voor internet en tv. Ik heb geen waarschuwing SMS of email gehad hoe kan dit ?? Ik heb begrepen dat je SMS krijgt met een betaalcode die heb ik dus nooit gehad. Ik heb vandaag betaald. Ik jrijg klantenservice niet aan de lijn want er wordt gelijk gezegd dat ik geblokkeerd ben kan niet verder dus. Na bellen krijg ik  SMS met link dat ik weer moet betalen zonder code. Ik  wordt een beetje gek  ze zeggenbdat het 3 dagen kan duren is dat waar?? En hoe kom ik aan betaalcode?????????

Groetjes tercan

Hallo @husje30 ,

Hi 

Ik heb vandaag betaald. Ik jrijg klantenservice niet aan de lijn

Bel vandaag voor 18.00 met 0800-0402 en spreek in "Collections" en blijf aan de lijn. Het kan lijken dat de verbinding wordt verbroken, maar dat is niet zo. 


Lukt niet lukt niet lukt niet ik vindt dit zo raar dat we niet eens klantenservice kunnen bereiken. Hoe kom ik aan betaalcode??? 


Je hebt toch al betaald? Dan heb je die betaalcode niet nodig. 


Wat ik heb betaald is van 22 december. Heb nog 1 gekregen van 22 januari  voordat heb ik nog tijd. Waarom krijg ik geen waarschuwing via email of SMS??? Dan kon ik eerder betalen.  Als ik nu van 22 januari wil betalen krijg ik totaal bedrag van december en januari. December heb ik al betaald vandaag. Daarom heb ik een betaalcode nodig voor factuur 22 januari


Goedemorgen @husje30 en bedankt voor je bericht. 

Wat is op dit moment de stand van zaken? Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen met onze klantenservice/collections? Je kunt ze vandaag tot 18.00 bereiken op het gratis nummer 0800 0402!