Skip to main content

 

 

 

 

 

U heeft waarschijnlijk een ander abonnement gekozen. Dat abonnement is dan misschien 6 euro duurder.

Dat heeft echter niets met de beschikbaarheid van glasvezel te maken. KPN heeft geen speciale abonnementen voor glasvezel. Alle abonnement werken zowel met koper als met glasvezelverbinding. 


Ik heb geen ander abonnement afgesloten, nog steeds dezelfde.


@Anja Hemelrijk haal je klantnummer weg net zoals je adresgegevens. Niet handig op dit openbare forum. 
Dat soort gegevens kan je invullen bij je profiel. 


Hallo @Anja Hemelrijk vergelijk dan de huidige factuur met de vorige factuur, dan kun je precies zien waar het verschil zit, pagina 2 geeft in de regel de details weer.

 


Ik heb geen ander abonnement afgesloten, nog steeds dezelfde.

Waarom betaald u dan 6 euro meer? Glasvezel kost niets extra.


Sinds juli zijn de prijzen van de internet abonnementen gewijzigd.

Waarschijnlijk is dat een verklaring voor gestegen abonnementskosten.


6 euro is wel veel voor een prijsstijging hoor ... 


Dat klopt. Alleen de factuur op pagina 2 kan duidelijkheid geven, zoals hierboven al gezegd is.
Maar met een gemiddelde prijsstijging van €1,90 en uitschieters naar beneden van €0,39 (bij mij 😊) moeten er ook uitschieters naar boven zijn.


Hallo @Anja Hemelrijk ,

Heb je toevallig een keertje gebeld met een 0900-nummer of een 1800–informatienummer? 
 

Dat kun je dan ook terugvinden op de specificatie. De specificatie staat in Mijn KPN. 


Hi @Anja Hemelrijk! Heb je ondertussen de oorzaak gevonden van de extra kosten? Misschien via een van de tips in dit topic?

Zo niet, laat dan nog weten of je de factuur hebt ingezien. En of daaruit duidelijk wordt waar de kosten vandaan komen.

Als je daarna nog steeds niet weet waarom vul dan je profiel in. Zet je klantnummer in het daarvoor bedoelde gedeelte. Dan kan alleen ik en mijn collega's deze gegevens inzien. En ga ik voor je op onderzoek uit.