Skip to main content

Ik heb dus een 5G sim-only abonnement van €35,- per maand, unlimited bel + sms en dan moet ik nu opeens 77 euro betalen? In mijn factuur staat ook dat mijn abonnement opeens 55 euro is met extra kosten die erbij komen? Ik vind dit wel heel raar, weet iemand wat er aan de hand is?

 

Hallo @Jeremy R 

 

De 1ste factuur is altijd hoger omdat je dan de startmaand en de volgende maand betaald.

Staan er misschien ook nog aansluitkosten op, soms is er een actie waarbij je die niet zou betalen en dan krijg je die kosten weer terug bij de volgende factuur.

Als het jou nog niet duidelijk is plaats dan hier eens afbeeldingen van alle pagina's van de factuur zodat we kunnen zien wat er gefactureerd is, wel eerst even alle persoonlijke informatie weghalen uit de afbeeldingen.


Hoi @Jeremy R, welkom bij ons op het forum. GeSp helpt je al op weg zo te zien, wat hij beschrijft is goed mogelijk. Is het met zijn uitleg opgehelderd, of nog niet? Als het nog niet duidelijk is ben ik ook benieuwd naar de specificatie die op de factuur staat.


Hii Jasper,

Het kan zijn dat hij wel gelijk heeft, dus ik ga even wachten tot volgend maand juli (volgende bedrag) om te zien of het dan wel €35 is of toch hoger. Dan kom ik hierop terug.

 

Bedankt voor de reacties! 🤗


Dat is prima @Jeremy R, we wachten je bevindingen af. Ik vermoed dat het dan is zoals je had afgesproken.