Skip to main content

Inmiddels vijf maanden geleden zijn we overgestapt naar een andere provider. Tijdens deze overstap hebben we de andere provider ons abonnement laten opzeggen bij KPN. Door een verschillend e-mail adres lukte dit niet. Echter was het internet van KPN wel afgesloten op de dag dat we over gingen. Na vele malen bellen met beide providers werden we van het kastje naar de muur gestuurd, want geen van beide partijen kon het zogenaamd oplossen. Nu vijf maanden, en dubbele kosten verder, hebben we het uiteindelijk toch handmatig moeten opzeggen. 

We zijn uitermate teleurgesteld in deze ‘service’ en zouden dus ook graag een daadwerkelijke oplossing vanuit KPN voor dit probleem zien. 

Als er nu opgezegd is, dan is het probleem toch opgelost? Waarom heb je niet meteen opgezegd? Dan had je hooguit een maand dubbel betaald ivm opzegtermijn. 

Die overstap is zo te lezen niet echt soepel gegaan @J.E.B. . Op het forum helpen klanten elkaar en kan er wat dat betreft hier niets voor u gedaan worden. Dit zou dan via de klantenservise moeten. Maar bent u bij KPN wel aan het goede adres? U laat de nieuwe provider het abonnement bij KPN opzeggen wat ook daadwerkelijk gebeurt is als ik het goed begrijp en dan is het toch klaar wat KPN betreft of begrijp ik het verkeerd? 

U laat de nieuwe provider het abonnement bij KPN opzeggen wat ook daadwerkelijk gebeurt is als ik het goed begrijp en dan is het toch klaar wat KPN betreft of begrijp ik het verkeerd? 

Als KPN gewoon door blijft gaan met facturen sturen, dan is het niet klaar natuurlijk. En de andere provider doet daar dan ook niets meer aan.

nvt