Skip to main content

Ik heb mijn mobiele abonnement in oktober vorig jaar opgezegd. Ik zie echter dat het abonnement tot op heden gewoon door is blijven lopen en ik ontvang nog gewoon de factuur.
 

Gelieve alsnog per direct te beëindigen en de bijkomende gemaakte kosten te restitueren.

 

Alvast bedankt 

Hoi @luukzi 

Welkom op het forum van KPN.

Het opzeggen van een mobiel abonnement kan helaas niet via het forum van KPN, in verband met de noodzakelijke verificatie.

Ik adviseer je daarom ook, om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Spreek dan nadat de voice respons systeem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met een medewerker van de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Met de medewerker die je dan te spreken krijgt, kun je dit allemaal regelen.
Van het opzeggen van je mobiele abonnement, tot het eventueel restitueren van de gemaakte kosten.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 8:00 tot 18:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Hoi @Michel.uit.Arnhem 

Ik ben momenteel in Argentinië en kan deze Nederlandse lijn niet bellen. Dat is ook gelijk de reden dat ik mijn abonnement tijdig heb opgezegd terwijl ik nog in Nederland was.

Het zou fijn zijn als ik de klantenservice ook gewoon per e-mail zou kunnen bereiken maar tot zover lijkt dit niet mogelijk.

Beetje vermoeiend. Zijn er wellicht nog andere opties?

 


@luukzi Klantenservice vanuit buitenland is te bereiken onder +31612001200. Vul je in jouw forum profiel jouw gegevens (abonummer, klantennummer en laatste cijfer van banknummer) dan kunnen ook moderatoren voor jou kijken


Hoi @luukzi 

Ik wist natuurlijk niet dat je al in Argentinië verbleef, dat stond ook niet in je vraag aan het begin van jouw topic.

Maar mede forumlid @TDN heeft jouw al voorzien van het telefoonnummer, als je vanuit het buitenland met de klantenservice wilt bellen.

Vanaf een vaste lijn vanuit Argentinië: 0031-612001200 (Gesprekskosten van toepassing)
Vanaf een mobiele telefoon: +31-612001200 (Gesprekskosten van toepassing)

Zoals mede forumlid @TDN ook al aangaf, kan een moderator wel even met je meekijken in jouw klantgegevens, maar dus niet je mobiele abonnement voor je opzeggen, daarvoor dien je helaas wel even te bellen.