Skip to main content

Goedemiddag. Wij hebben in juni een abbonement aangevraagd bij KPN. Met marge, hebben wij deze 7 augustus in laten gaan, 6 weken na de aanvraag datum. Hier is ook geen tegen bericht van geweest. Vandaag 9 augustus blijkt het abbonement nog niet aangesloten te zijn. Van KPN collega's hebben wij telefonisch begrepen dat dit administratief niet is verwerkt en dat verder alles goed geregeld is. Wij begrijpen dat onze vraag is doorgevoerd naar een ander team en dat hier aan wordt gewerkt. Wij hebben vandaag 4 keer telefonisch contact gehad hierover.

 

Morgen ochtend hebben wij een internet verbinding nodig. Dit hebben we express ruim van te voren aangevraagd. Een alternatief arriveert op zijn vroegst morgen einde dag en de uitstaande vraag wordt gemiddeld na 3 werkdagen behandeld. Graag komen wij in contact met een medewerker die direct kan meekijken naar ons abbonement en waarom deze nog niet administratief is geactiveerd. Hopelijk kan dit vandaag of morgen vroeg verholpen worden. 

 

Voordat er om gevraagd wordt, wij hebben geen klant nummer omdat ons abbonement nog niet actief is. Adres etc staat in ons profiel.

Dat klinkt niet best. Maar ik ben bang dat jullie dat toch telefonisch moeten proberen af te handelen. Omdat hier op het forum helpen in eerste instantie klanten elkaar. Een moderator springt wel bij als nodig en pakt dingen op, maar door de drukte gaat dat een aantal dagen duren. Dat helpt in jullie situatie niet echt.

BTW, gaat het om een consumenten- of om een zakeljk abonnement?


Goedemiddag @Joris62 , bedankt voor je reactie. Het gaat om een consumenten abbonement thuis, we hebben het internet morgen wel nodig voor werk. Telefonisch komen we in contact met dezelfde teams die aangeven niks voor ons te kunnen betekenen, maar bij wie moeten we dan terecht? 


Dan is 0800-0402 de aangewezen nummer. Ik ga er maar vanuit, dat jullie ook via deze nummer een aantal keren contact hadden?

 


Klantnummer staat toch in de bevestigingsmail? Is de apparatuur al wel binnen?


Apparatuur is binnen. Op of in de doos geen klantnummer. Ook nergens een klantnummer via digitale communicatie. En ja via 0800 0402 en 088 006 3744. @Joris62 @DLD 

Welke stappen kunnen we nu nog ondernemen 


Die apparatuur is ook aangesloten, maar maakt geen verbinding, klopt dat?
Er zijn weinig opties. Of nog een keer bellen met 0800-0402 of hier wachten op een moderator. Ik heb hun wel ingeseint, maar of het hierdoor sneller gaat en er vandaag nog iemand na gaat kijken, dat durf ik niet te beloven. Hoop het wel.


Dit is aan onze kant het probleem, geen glasvezel signaal. Moet administratief verholpen worden. Ook 2 minuten uit de stroom gehad natuurlijk.


Hm foto stuurt niet maar natuurlijk geen GLAS lampje


Als er nog geen glasverbinding is dan moet dit inderdaad nog administratief verwerkt worden @Mats_  begreep ik net. Dit is bij KPN al bekend en hier wordt aan gewerkt las ik verder in jou openingsbericht. En dit kan dan blijkbaar helaas ook niet versnelt worden, zo jammer ik het ook vind. Ben dus bang dat wij jullie hier ook niet verder kunnen helpen.


@Mats_ Welkom op het forum. 

Ik zie dat je al goed op weg geholpen bent door andere forumgebruikers. 

Ook zag ik dat je je gegevens al ingevuld had in je forumprofiel en dat er ondertussen een monteur is geweest. 

In de notitie zie ik staan dat hij de aansluiting werkend achtergelaten heeft. Is dat inderdaad het geval?Â