Goedemiddag,
Na van kastje naar de muur te worden gestuurd via de telefoon, de telefoon er zomaar op wordt gehangen, ga ik hier eens mijn verhaal doen. Sinds januari ben ik al aan het bellen geweest over mijn internet contract die op 16 februari af zou zijn gelopen (heb bevestiging via de mail gehad). Inmiddels na echt heel veel bellen, vaak verkeerd ben doorverbonden, super lange wachtrijen, beschuldiging vanuit KPN naar mijn huidige provider dat opzegging niet goed is doorgegeven en frustraties, had ik eindelijk iemand die me verder hielp. Er bleek in het systeem een fout te zijn geweest omtrent mijn opzegging, waardoor ik 2 maanden en 2 of 3 dagen teveel heb betaald. Diegene zou mij doorzetten naar de afdeling die het voor elkaar zouden krijgen om geld terug te krijgen en het abonnement dat 16 februari al had moeten stoppen, alsnog stopgezet kon worden. Ik gebruik sinds 12/13 februari al hun dienst niet meer. Een dag voordat ik eindelijk contact zou krijgen met de klachtenservice, kreeg ik de mail dat ik de afsluiting van het internet geannuleerd zou hebben... Nou dat klopt dus echt niet! Duidelijk benoemd aan de klachtenservice dat dit niet klopt. Zij zouden het in orde maken en ik zou mijn geld terug krijgen. Nou kreeg ik zojuist een afrekening via de mail dat ik €47,74 terugkrijg, maar dat is te weinig. Ik hoor juist voor 2 maanden en 2 of 3 dagen geld terug te krijgen. Ik daar vanmiddag over gebeld, dat het niet klopt. Er wordt herkend dat er iets niet goed is gegaan en word ik zoals gewoonlijk na het hele verhaal voor de zoveelste keer opnieuw te hebben gedaan, doorverbonden. Vervolgens krijg ik iemand aan de lijn, weer mijn verhaal vertellen, vindt diegene het vreemd dat ik naar hem wordt doorverbonden. Ik was nog bezig met mijn verhaal, maar dan wordt vervolgens de haak erop gegooid. Op zo'n manier word ik dus als klant zijnde behandeld, zelfs als ik nog een telefoonabonnement door heb lopen.Â
Â
Ik hoop via deze weg het bedrag dat ik 2 maanden en 2 / 3 dagen teveel heb betaald, terug te krijgen. Zo niet, dan ga ik het echt via juridische wegen oplossen, want ik heb meer dan genoeg gedaan en alles tijdig doorgegeven.Â
Â
Groet,
Marcel