Skip to main content

Beste KPN,

 

Als nieuwe klant zou mijn abonnement per 24-8 ingaan. Echter, was de glasvezelverbinding niet correct aangesloten op het centrale punt. De monteur kon pas enkele dagen later (28-8) ter plekke aanwezig zijn en heeft bevestigd dat ik als consument hier niets aan kon doen. Telefonisch is mij op het moment van inplannen van de monteursafspraak verteld dat de factuur per 28-8 zal lopen. Ik heb echter een factuur ontvangen die vanaf 24-8 loopt, wat mij zeer bevreemd. Telefonisch contact opgenomen met jullie en te horen gekregen dat dit een tijdspanne van 4 dagen is waardoor ik alleen recht heb op 1 dag correctie. Dit bevreemd mij ten zeerste. Ten eerste omdat ik een nieuwe klant ben wiens abonnement nog niet is ingegaan. Ten tweede omdat ik hier niks aan kon doen. KPN hoort de aansluiting te controleren alvorens het contract ingaat. Anders moet KPN niet een zelfinstallatie dienst aanbieden. Ik hoop dat de compensatie van 4 dagen alsnog in orde komt. Zo niet, dan vrees ik na een jaar weer over te stappen want dit kan ik zeker niet waarderen.
 

Inmiddels ook een schriftelijke klacht ingediend. Ondanks dat er aangegeven is binnen 5 werkdagen contact met mij op te nemen is dit niet gebeurd. 

HI @Faril, welkom op ons forum. 

Wat een naar begin van je KPN avontuur. Zou ik even mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 
 


Hi @Alex_P,

dank voor je bericht. Het profiel is inmiddels aangevuld.

Groeten,

Faril


Dankjewel Faril, de correctie van 4 dagen is natuurlijk geen probleem. Erg jammer dat het zo omslachtig moest gaan. 

Op basis van het maandbedrag kom ik op een correctie uit van afgerond € 6,-. Kun je je hierin vinden? Dan ga ik dit in orde maken. 


Beste @Alex_P 

Dank voor je bericht. Hier kan ik mij zeker in vinden. Dank voor het oplossen.

 

Groeten,

 

Faril


Top, ik zie overigens dat dit is al ingevoerd. Een bedrag van € 8,-, dit komt dus helemaal goed. 


Dank @Alex_P