Skip to main content

Beste Forum,

Op 15-12-2023 heb ik online een opzegging gedaan met ingang van 15-1-2024.

Hier heb ik ook een bevestiging van gekregen dat dit zou gebeuren.

Nu krijg ik deze week en rekening voor een volgende maand omdat het systeem van KPN  zegt dat mijn nieuwe provider Ziggo waar ik nu zit de overstap  heeft geannuleerd terwijl dit volgens Ziggo niet waar is en ik gewoon per 15-1 hun diensten afneemt.

Nu net weer KPN aan de lijn gehad en die zeggen dat ik gewoon een nieuwe opzegging moet doen en vervolgens gewoon de nieuwe maand betalen.

Dit is de omgekeerde wereld omdat ik vind dat KPN de zaakjes niet op orde heeft en ik de dupe er van ben.

Is er een mod die dit voor mij alsnog kan regelen dat ik per 15-1-2024 uit geschreven ben.

Alvast bedank

 

Beste @jij, wat rot dit! Ik zie dat er een klacht is aangemaakt. Mijn collega's nemen binnen vijf werkdagen contact met je op. Hopelijk wordt het dan opgelost! Ik ga er vanuit dat het gewoon in orde wordt gemaakt.


Beste @jij, wat rot dit! Ik zie dat er een klacht is aangemaakt. Mijn collega's nemen binnen vijf werkdagen contact met je op. Hopelijk wordt het dan opgelost! Ik ga er vanuit dat het gewoon in orde wordt gemaakt.

Hoi Marcia,

Dat klopt. Echter vandaag weer een dreig mail dat ik binnen 5 dagen MOET betalen.

Lekker klant vriendelijk dit.

 

 


Dat is wel vervelend dat dit zich nu met elkaar kruist! Ik zie inmiddels dat de klacht is afgehandeld, waarbij aangegeven is dat er bij ons niets bekend is dat er opgezegd is door jouzelf. Heb jij dat in je e-mail staan o.i.d.? Reageer in dit geval dan even op mijn privébericht


Beste @jij, ik zie dat je een mail hebt doorgestuurd. Dat betreft echter de bevestiging dat we jouw verzoek tot opzegging hebben ontvangen. Ik zie niet dat daarmee iets gedaan is. Dat is wat mij betreft onze fout. Ik zie dat jouw abonnement nu per 29 februari op wordt gezegd en dat had 15 januari moeten zijn. Daarom vergoed ik de helft van één factuur + nog een hele factuur, dan is dat onder de streep hetzelfde.

Let op: doordat het systeem pas op 29 februari registreert dat jouw abonnement opgezegd is, zal je rond 22 februari nog een factuur over maart krijgen. Het bedrag wat je uiteindelijk teveel betaald hebt, krijg je een maand later op de slotfactuur terug. 


Hoi Marcia,

Allereerst top dat jij de moeite hebt genomen om het uit te zoeken en te concluderen dat de fout bij KPN ligt en niet mij. Daar al vast een bedankje voor.

Als ik het nu goed begrijpt krijg ik retour van de factuur januari 50% februari 100% en maart 100%

Ik heb de factuur van februari nog niet betaald omdat ik dit eerst wou recht gezet hebben

Moet ik nu alsnog de openstaande facturen betalen om het vervolgens retour te krijgen of verrekenen jullie dit met de nog openstaande facturen??

En kan ik dit schrijven van jou als echtheid beschouwen (niet dat ik dadelijk de deurwaarde aan huis krijgt???) of krijg ik nog een excuusbrief van KPN met de rectificatie ervan.

Wachtend op jou reactie.

En al vast super bedankt👍

 

 


Het niet betalen van een factuur is nooit handig, al snap ik de keuze natuurlijk. Mijn advies is om die inderdaad te betalen, dan krijg je het daarna terug. En je mag dit inderdaad als ‘zwart op wit’ zien, dat het hiermee opgelost is. Mocht je te zijner tijd nog vragen hebben, laat het gerust weten.