Skip to main content

Afgelopen donderdag 9/02 komt er een verkoper aan de deur om ons glasvezel te verkopen. Hij doet ons een aanbieding die beter is als die je zelf online af kunt sluiten. de verkoper geeft aan dat ik binnen een uur gebeld word om het abonnement te verifiëren en ook dat klopt echter het meisje vergeet de 2 WiFi punten van 200 euro er gratis bij te doen. Ik word nu al vanaf donderdag van het kastje naar de muur geslingerd niemand kan het blijkbaar meer in orde maken je word niet terug gebeld. In de fysieke winkel kunnen ze je ook niet helpen. Ik moest ook mailen naar bewijsstuk@kpn.com binnenb24 uur zou het in orde zijn. Nou niks gehoord natuurlijk. Ik vind de service in hoeverre je die service kunt noemen bij de beesten af !! 
 

Los Het alstublieft op en verzin iets waarmee ik weer blij ben dat ik de overstap naar KPN heb gemaakt tot nu toe alleen maar ellende terwijl we zo tevreden waren met ziggo 

U heeft gewoon een externe verkoper aan de deur gehad. Die werkt voor zn eigen. Als die niets verkoopt verdient die niks...


We zien het wel vaker.  De snelle verkoopjongens die meer beloven dan eigenlijk kan. Als u nog binnen de bedenktijd zit zou ik annuleren.  Dan maar geen glasvezel! Zo'n overstap moet voor beide partijen leuk zijn. En mijn advies is koop NOOIT iets aan de deur!!


Verkoper had kleding aan van kpn en binnen uur wert er gebeld door kpn dit meisje maakte de order niet goed op waardoor het balletje de verkeerde kant op rolde. 
 

vind het gek dat er gewoon geen service vanaf kpn is om dit op te lossen 


Verkoper had kleding aan van kpn…

Die krijgen ze van KPN.

... en binnen uur wert er gebeld door kpn dit meisje maakte de order niet goed …

Dat meisje kon die order waarschijnlijk niet eens invoeren zoals die u beloofd was.


De gehele opdracht is bevestigd per mail en is verstuurd vanaf kpn 


U heeft gewoon een externe verkoper aan de deur gehad. Die werkt voor zn eigen. Als die niets verkoopt verdient die niks...

En hoe help je de topic starter hier ook alweer mee? We proberen hier op het forum toch andere klanten te helpen… Nu wordt TS ook door jou met een kluitje in het riet gestuurd 😥


Geen idee misschien zit ik hier idd verkeerd. 
had gehoopt dat er iemand van kpn ook mee kijkt die misschien wel kan helpen en hulp bied 


Dat gaat ook wel gebeuren @Marcel3053 maar de wachtijd is hier een dag of drie. Maar als jij geen bewijs kan tonen dat die verkoper dat gezegd heeft ga je nooit die SuperWiFi's krijgen. 


Ik heb alles bevestigd gekregen per mail van de verkoper 

 


Even moderater gaat hier reageren. Hou het forum in de gaten😉


Ik zou er van af zien, je kunt gewoon annuleren als je überhaupt al hebt besteld. Vervolgens zoubik klacht indienen bij kpn. 


Je kan inderdaad gewoon annuleren zoals Kevster aangeeft, alleen als het per mail is bevestigd gaat KPN zich er ook aan houden. Het klopt dat Door2Door in nieuwe glasvezelgebieden andere aanbiedingen mag doen dan in de winkel en online kan worden aangeboden. 
Als je zorgt dat je je forumprofiel hebt ingevuld gaat een moderator binnen 1 a 3 dagen reageren en weet ik zeker dat hij of zij het balletje de juiste richting op laat rollen.


Je kan inderdaad gewoon annuleren zoals Kevster aangeeft, alleen als het per mail is bevestigd gaat KPN zich er ook aan houden. Het klopt dat Door2Door in nieuwe glasvezelgebieden andere aanbiedingen mag doen dan in de winkel en online kan worden aangeboden. 
Als je zorgt dat je je forumprofiel hebt ingevuld gaat een moderator binnen 1 a 3 dagen reageren en weet ik zeker dat hij of zij het balletje de juiste richting op laat rollen.

Hoi @Marcel3053 . Dat is inderdaad een behoorlijke domper.

Wat hier belangrijk is, dat het zwart op wit staat.  Ik begrijp dat jij een mail hebt ? Namens KPN? Waarin de aanbieding uitgelegd staat?

Ik stuur je een privébericht met een e-mail adres waar ik die graag op wil ontvangen.