Skip to main content

Het wijzigen van mijn adres zou zo simpel kunnen werken, maar helaas… Ik wilde één van de twee telefoonnummers in mijn abo omzetten naar mijn dochter. In de KPN winkel lukte dat niet, vw. computerstoring (??) Per telefoon resulteerde dat in een aanpassing van mijn adres en bankrekening. Terugveranderen via app ging niet, omdat vanwege een “storing mijn gegevens niet opgehaald konden worden". Ik kreeg wèl een SMS met een verificatiecode.

Begin deze maand nog eens via de pc een contractovername formulier ingevuld. Aangezien ik ook een handtekening van degene naar wie het contract overgaat nodig had en dat niet lukte binnen de tijd die daar online voor staat ( :-(( ) alle spullen gecompleteerd per e-mail verzonden. De overnemer heeft € 0,01 overgemaakt. weken later ontving ik een e-mail, dat de Eurocent nog niet was overgemaakt en de overname was geannuleerd. 

Ik ben, denk ik, niet de enige die vragen heeft aan 0800-0402, want de wachttijd bedraagt meer dan 15 minuten.

Moet ik dan toch maar naar een andere provider gaan?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi @Erik nummer zoveel . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp wil je dochter als abonnementhouder verder met een nummer dat nu nog bij jou zit.

Is er ondertussen was voortgang?


Ja, belangrijke vorderingen! Het is nl. gelukt. Dankzij een zeer aardige en vooral behulpzame Dennis van de helpdesk. Hij heeft de juiste afdeling erop aangesproken en mij zelfs teruggebeld dat het geregeld was. De email met de bevestiging kwam kort daarna binnen. Dus Dennis bedankt!

Als het zo doorgaat, wordt de helpdesk net zo goed als die van XS4ALL 


Dat klinkt heel positief. Fijn dat iemand dit voor je heeft opgelost!