Skip to main content

Geachte lezers,

 

ik ga mijn probleem maar hier op het forum neerleggen aangezien ik via de klantenservice niet kan worden geholpen.

 

ik heb mijn abonnement opgezegd per 25 april 2022 voor internet en tv. Ik heb nog wel een mobiel telefoonabonnement lopen bij de KPN.

ik heb ook een bevestiging gekregen van d KPN dat mijn abonnement is opgezegd 25 mei 2022 echter betaal ik maandelijks nog steeds €58,72 per maand. Ik heb al verschillende keren contact gehad met de KPN en ze snappen er niets van, het word per direct opgelost en ik krijg mijn geld terug. Ik heb de namen en de tijden met wie ik heb gesproken netjes genoteerd, word doorverbonden en dan hoor ik niets meer of als ik bel word gewoon de verbinding verbroken als ze aan het uitzoeken gaan waar het toch mis gaat. Ook vandaag weer anderhalf uur aan de telefoon geweest en twee keer de verbinding verbroken. Ik heb dus nu het geld maar terug gehaald van de bank van juni 2022 en juli 2022. 
 

Mocht iemand weten hoe ik de KPN duidelijk kan maken dat ze moeten stoppen met geld van mijn rekening af te halen voor diensten die ik niet gebruik, dan hoor ik dat graag. 
 

met vriendelijke groet,

Silvia

Hoi @Silvia 07 . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie. Zeker als je een bevestiging van de opzeggen hebt. Daar staat ook de juiste datum op?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik kijk graag even mee.