Skip to main content

Beste, 

 

Ik heb op 29-6 mijn abonnement opgezegd vanaf datum 1-11-2022 (Internet + Interactieve TV) . Ik heb ook een bevestiging via e-mail hiervan ontvangen, met de kanttekening dat ik nog gebeld zou worden hierover. Dit is helaas niet meer gebeurd. Nu heb ik vandaag toch een factuur gehad voor periode 2-11-2022 tot 1-12-2022. Kunnen jullie kijken wanneer de opzeggen verwerkt wordt? Moet ik deze factuur nog betalen of kan ik deze negeren? En moet ik de apparatuur retour sturen? 

Alvast dank. 

 

Hallo @JorgvdHeijde 

 

KPN maakt de facturen altijd ver vooruit aan dus die factuur was waarschijnlijk al aangemaakt voordat je opzegging verwerkt was.

Normaal krijg je de maand erna de eindfactuur waarmee het teveel betaalde verrekend en teruggestort wordt op jouw rekening.

Zomaar niet betalen geeft alleen maar problemen, je zou b.v. wel uitstel van betaling kunnen aanvragen voor die factuur als je hem nu niet wilt of kan betalen: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

 

Normaal krijg je bericht van KPN wanneer je de spullen moet terugsturen en krijg je ook een retour doos.

Je kan het ook in een eigen doos terugsturen, je kan hier vinden wat je moet terugsturen: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Je kan het dan terugsturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Stop er voor de zekerheid een briefje bij met jouw gegevens.

Bewaar het verzendbewijs minimaal 3 maanden.


Hallo GeSP, 

 

mijn KPN iTV is ook nog steeds actief, dus ik verwacht dat mijn account nog niet officieel is opgezegd door KPN.  Het 0800-0402 nummer bellen heeft ook geen zin, want dan sta ik ellenlang in de wachtrij.

 

Woon inmiddels niet meer op mijn oude adres, dus is het mogelijk dat KPN de retourdoos ergens anders naar toe stuurt?  


Hallo @JorgvdHeijde, ik kijk graag voor je na wat de status is van de opzegging. Daarvoor wil ik je vragen om jouw profiel in te vullen.

Geef ook even jouw nieuwe adres aan in het veld "Persoonlijke opmerking". Dat is dan voor de retourdoos. 


Beste @Jeroen_dB

 

Dank voor je reactie. Profiel is inmiddels ingevuld. 


Ik zie helaas nog geen opzegging bij jou er in staan @JorgvdHeijde. Je kunt het beste even bellen met de afdeling "Opzeggingen" via het gratis nummer 0800-0402.