Skip to main content

Beste,

 

ik heb mijn abonnementen opgezegd ivm emigratie. Nu zijn ze allemaal goed verwerkt op eentje nog na, die in de zelfde aanvraag stond. Deze wordt nog elke maand afgeschreven. Kunnen jullie dit even corrigeren.

 

alvast bedankt.

Hallo @Twanshir ,

Bel daarvoor met 0800-0402. Op werkdagen daarvoor bereikbaar tussen 8.00 en 18.00. Vraag naar "Collections".

 


Wat een “slim” antwoord. Ik was daar zelf natuurlijk allang opgekomen. 
Maar wanneer je belt moet je het telefoonnummer invoeren waar het gaat want dan bellen ze je terug (omdat de mensen bij kpn ALTIJD druk zijn en je niet te woord kunnen staan) maar dat nummer heb ik dus niet meer). Dan voer ik mijn buitenlandse telefoonnummer in maar dan zegt de computer: ik snap je niet ! Voer nu een Nederlands nummer in. 


Wat een “slim” antwoord. Ik was daar zelf natuurlijk allang opgekomen. 
Maar wanneer je belt moet je het telefoonnummer invoeren waar het over gaat want dan bellen ze je terug (omdat de mensen bij kpn ALTIJD druk zijn en je niet te woord kunnen staan) maar dat nummer heb ik dus niet meer). Dan voer ik mijn buitenlandse telefoonnummer in maar dan zegt de computer: ik snap je niet ! Voer nu een Nederlands nummer in. 

 


Ok @Twanshir ,

KPN is vanuit het buitenland bereikbaar via +316 1200 1200. Dat kun je bellen met elk telefoontoestel.

Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, vraag naar "Collections" en blijf aan de lijn.  


Op alle mogelijke manieren zijn jullie onbereikbaar voor mij vanuit buiteland.  Niet via buitenlandnummer, niet via chat, niet via mail… Alleen via dit forum maar daar willen jullie niet helpen.

Ik krijg nog steeds facturen van jullie van een abonnement die opgezegd (bevestigd door jullie via de mail)is.

Is er dan niemand die kan helpen?


Hoi @Twanshir. Ik heb even in jouw dossier gekeken en daarin staat het onderstaande. 

De bewijslast die de klant heeft opgestuurd m.b.t. zijn opzegging is afgekeurd. De reden hiervan is: wederom een aangifte ontvangen, wordt niet erkend De klant moet het volgende opsturen zodat het wel wordt goedgekeurd: Bewijs van uitschrijving oude gemeente of arbeidscontract/verklaring studie instelling in het buitenland. Dit document moet voorzien van een handtekening en/of stempel van de instantie waar het is verkregen. Dit bewijs ontvangen wij dan ook graag als bijlage in de vorm van een pdf-bestand.